Aga inimene kes käib autoga tööle peab ukerdama nende jalgrataste taga, sest noh, liibuvates pükstes mees peab saama sõita takistustetaimelik oleks kui nad kuskil teiste vahel ukerdama peavad ja iga paari km järgi jälle teed ületama


Aga inimene kes käib autoga tööle peab ukerdama nende jalgrataste taga, sest noh, liibuvates pükstes mees peab saama sõita takistustetaimelik oleks kui nad kuskil teiste vahel ukerdama peavad ja iga paari km järgi jälle teed ületama
Lugupeetavale teadmiseks- kohtulahend määras "ohutuks vahemaaks" autoga jalgratturist möödumisel minimaalselt 1,5 meetrit. Olen nõus sõidutunde võtma, kuidas näiteks kella 15.00-17.00 vahel Pirita teel esimeses reas tallavast vändahullust vahemikus Pirita Selver- Randvere tee rist sel kombel mööda saab, et see ohutu vahemaa säilib. Praktikas viimati eelmise nädala lõpus kontrollitud situatsioon muideks. Ja terve rida jõlkus jalgratturi sabas mingi 20 km/h.Kui autojuht ei suuda üksikust jalgratturist, kes sõidab kenasti tee paremas servas, ilma suurema hädaldamiseta mööduda, siis peaks ta vabatahtlikult loovutama oma juhiload ja tagasi autokooli minema. Väidan, et 99% jalgratturitest saad sa niimoodi mööda, et ei pea isegi aeglustama. Vähemalt selline on minu kogemus autoroolis. Ja ka jalgratta seljas.
Järsku tutvuks enne postitamist liiklusseadusega?Mul tekkis küsimus, et kui sa liikuma hakates sellisele ette keerad, siis äkki peaks sõidutunde võtma?
Kirjeldan situatsiooni- seisan foori taga, parem suund põleb ja auto kuskil 0,4 meetri kaugusel äärekivist. Tuleb ja pressib üks ajuhälbik end minu ja äärekivi vahele. Roheline süttis ja mina alustasin parempööret, eeldades, et NII LOLL ei saa üks inimene ometi olla, et hakkab minust paremalt otse edasi pressima. Eksisin, oli küll nii loll. Tegelikult oli veel lollim, võttis käte ja jalgadega vehkima hakata...mille peale ma südamerahuga parempöörde lõpetasin. Kuigi esialgu oli mõte peale ehmatust lasta hullukesel edasi kimada.Jalgratturid, pisimopeedi- ja mopeedijuhid võivad mööduda seisvast või aeglaselt liikuvast sõidukist paremalt, kui selleks on piisavalt ruumi ja selle sõiduki juht ei ole andnud märku parempöördeks.
Ära valeta. Ega sa üksi linnas ei sõida. Ma liigun ka autoga ringi omajagu ja no ei ole sellist ukerdamist mitte kusagil. Sa dramatiseerid probleemi üle mitu-mitu suurusjärku. Eeldusel, et see probleem üldse eksisteerib muul kujul, kui üksikjuhtumid. Püksid ei puutu karvavõrdki asjasse muus osas, kui et mõnel paistab kade meel olevat, et nende pe**e ei mahu sellistesse.
Lõppkiirusel vast küll, aga selle saavutamine võtab kileviineritel aga aega kordades rohkem kui autodel, miska tänavaliikluses tekitatakse selliste poolt tõsiseid läbimisprobleeme. Puust ja punaseks- kui autosid jõuab fooritsükli jooksul ristmikult läbi kümme-kaksteist, siis sellise viineri sabas jõuavad seda teha vaid neli-viis. Sest jalgratturil võtab hoo ülessaamine lihtsalt rohkem aega.Valdav enamus "kileviineritest" liiguvad suhteliselt kiirelt
Absoluutselt kindlasti vale. Kui "kileviiner" kasutab oma ratast eesmärgipäraselt, siis 0-30km/h tuleb kiiremini kätte, kui valdav osa autojuhte tavapärases liikluses vajab. Foorist-foorini sööstjatele jäävad küll jalgu, jah.
Mine puhka jalga ja rahusta erekat, 2korda2. Minul on samuti täitsa korralik maastikuratas olemas, millega sai sõidetud eelmine pühapäev. See pole muidugi karbonraamiga, aga siiski.2korda2 kirjutas: ↑06 Juul, 2023 13:11 Omamoodi naljakas on lugeda kuis oma autode kohta käivale arvamusele kaalu andmiseks öeldakse "mul on autosõiduga selline kogemus taga"... ja siis sama soojaga tuleb sama tegelane ratturitele ette ütlema kuis ja kus nood peaksid liiklema (seejuures on sõnavõtust selgelt aru saada, et ütleja enda viimane ratta-kogemus on ereka ja kokuka ajast).
Kas ma olen tõesti ainuke, kellel selline emakeele risustamine keelevärdjatega silma kriibib? Endal ei ole piinlik või? Justkui anglitsismi kasutamine teeks süsiniku kuidagi "pidulikumaks".
Jätke jutt. Või hakkate tõemeeli siin kinnitama, et tänavajalgratturi kiirendus on parem kui keskklassi sõiduautol? Tõsiselt??? Paneme siis asjad joonele?Kui "kileviiner" kasutab oma ratast eesmärgipäraselt, siis 0-30km/h tuleb kiiremini kätte, kui valdav osa autojuhte tavapärases liikluses vajab.
On küll. Esimesed 10 meetrit teen ma autodele oma maastikurattal ära, kusjuures pean veel ühe jala kinga pedaali klipsi kinnitama. Kui saaks mõlemad jalad pedaalidel startida, siis juhiks ilmselt veidi pikemalt.Lemet kirjutas: ↑06 Juul, 2023 13:39Jätke jutt. Või hakkate tõemeeli siin kinnitama, et tänavajalgratturi kiirendus on parem kui keskklassi sõiduautol? Tõsiselt??? Paneme siis asjad joonele?Kui "kileviiner" kasutab oma ratast eesmärgipäraselt, siis 0-30km/h tuleb kiiremini kätte, kui valdav osa autojuhte tavapärases liikluses vajab.
Mul oli ükskord tõsine vaidlus sõbraga, kes üritas selgeks teha, et tungstenpirnid on paremad kui volframpirnid....Kilo Tango kirjutas: ↑06 Juul, 2023 13:35Kas ma olen tõesti ainuke, kellel selline emakeele risustamine keelevärdjatega silma kriibib? Endal ei ole piinlik või? Justkui anglitsismi kasutamine teeks süsiniku kuidagi "pidulikumaks".
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist