Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

No ei ole tõsi. Ma olen seda otsa sõitnud tubli 25+ aastat. Alati on võimalust rida vahetada. Alati.
Loomulikult on. Jõuga kasvõi. Aga kas see muudab pedaalija tegevuse jaburuse olematuks?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 12:10
No ei ole tõsi. Ma olen seda otsa sõitnud tubli 25+ aastat. Alati on võimalust rida vahetada. Alati.
Loomulikult on. Jõuga kasvõi. Aga kas see muudab pedaalija tegevuse jaburuse olematuks?
Ei. See muuadb olematuks sinu väite, et see liiklust oluliselt takistas lõigul Pirita Selverist Randvere tee ristini.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Ei. See muuadb olematuks sinu väite, et see liiklust oluliselt takistas lõigul Pirita Selverist Randvere tee ristini
Et siis tipptunnil kaherealisel teel ühe sõidurea läbilaskevõime vähendamine 2/3 võrra ei ole oluline takistus. Kongeniaalne... aga nagu öeldud, on teil igal juhul õigus oma arvamusele. Ja minul õigus lugupeetava arvamusest arvata seda, mida ma arvan. S.t. suurt mitte midagi.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas AMvA »

OLAVI kirjutas: 07 Juul, 2023 11:11
Kus on vale?
Sina kasutad sõna "ainult", mitte mina?
Kui kergliikuri juhil puudub vanuse tõttu teiste sõidukite juhtimise õigus, siis ei saagi temal olla täismõõtmelise mootorsõiduki juhtimise isiklikku kogemust.
Tema isiklik sõidukogemus saab olla ainult "reisija kogemus".

Ja kuna selline Liiklusseadust mittetundev grupp on kõige kõvema emotsionaalse kisaga "oma õiguste nõudjad", siis on ka neid kõige rohkem kuulda.
Sa selle peale ei ole mõelnud, et äkki kergliikuri juhil on ka vanemad ja vanematel on auto? Vanemad sõidavad oma autoga kah ainult bussi sabas?
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 12:29
Ei. See muuadb olematuks sinu väite, et see liiklust oluliselt takistas lõigul Pirita Selverist Randvere tee ristini
Et siis tipptunnil kaherealisel teel ühe sõidurea läbilaskevõime vähendamine 2/3 võrra ei ole oluline takistus. ...
Jabur väide, millel pole tegelikkusega mitte midagi pistmist. Jalgratturist möödumine käib kiiresti ja suhteliselt lihtsalt. Vähemalt nimetatud teel.
Kasutaja avatar
lamba-ants
Liige
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Juul, 2022 14:48
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas lamba-ants »

Kapten Trumm kirjutas: 06 Juul, 2023 9:42 Mul on neid sõidutunde sinust tunduvalt rohkem, niiet tänan muretsemast.
Lihtsalt kui keeran paremale, siis minu ja äärekivi vahelt ei hakka ükski ratturist, tõuksi või mootorrattajuhist emm mööda trügima. Ongi kõik. Mingu autokooli tagasi. Ja kui ootan vasakpööret, siis minust vasakult ei hakka ka keegi mööda trügima. Mingi läbi vastassuuna kui kihk nii suur on.
Kurb küll, et lugupeetaval on suur kihk oma suur emm olemist korduvalt kuulutada ja selle üle veel uhkegi olla. Mine sõida vahelduseks ka mõne kaherattalisega ja püüa maailma teise pilguga vaadata. Mölaklust pole vist küll nii vanas eas enam võimalik välja ravida.
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas parkija »

Kapten Trumm : pööret sooritav sõiduk peab teed andma otse liikuvale jalgrattale , mootorrattale , pärisuunas teed ületavale jalakäijale ... , peaks nüüd hoogu ja tutvuks liiklusseadusega ning seejärel rakendaks saadud teadmised praktikas , ilmselt saab paljudel liikluses ohutum olema .
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

parkija kirjutas: 07 Juul, 2023 15:06 Kapten Trumm : pööret sooritav sõiduk peab teed andma otse liikuvale jalgrattale , mootorrattale , pärisuunas teed ületavale jalakäijale ... , peaks nüüd hoogu ja tutvuks liiklusseadusega ning seejärel rakendaks saadud teadmised praktikas , ilmselt saab paljudel liikluses ohutum olema .
Kas see siiski ei sõltu sellest, kas jalgrattur või tõuksisõitja ületab teed ülekäigurajal või kulgeb sõiduteel auto ja sõidutee serva vahel? Viimasel juhul peaks see kvalifitseeruma paremalt möödumiseks ja sel juhul pole tal mitte mingit eesõigust.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Jabur väide, millel pole tegelikkusega mitte midagi pistmist. Jalgratturist möödumine käib kiiresti ja suhteliselt lihtsalt. Vähemalt nimetatud teel.
Ja-jah...Pirita teel tipptunnil käib see otse loomulikult kiiresti ja suhteliselt lihtsalt...Pilt
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Ei, üleüldse pole keerukas jalgratturist möödasõiduks rida vahetada. Käib "...kiiresti ja suhteliselt lihtsalt".Pilt
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 15:31 Ei, üleüldse pole keerukas jalgratturist möödasõiduks rida vahetada. Käib "...kiiresti ja suhteliselt lihtsalt".
Sellel pildil vahetab 2 autot parajsti rida. See ummik liigub seal üsna reipalt ja tõepoolest ei ole probleemi rida vahetada.

P.S. Kummalgi pildil ei ole sõiduteel ühtegi jalgratturit, mis tõendab veelkord, et tegemist on pliiatsist välja imetud probleemiga. Teisisõnu üksikjuhtumite suureks puhumisega.
Viimati muutis Kilo Tango, 07 Juul, 2023 15:39, muudetud 1 kord kokku.
2korda2
Liige
Postitusi: 1748
Liitunud: 01 Juul, 2014 11:56
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas 2korda2 »

Lemet,
kummal pildil sul autod trenni tegevast ratturist kiiremini liiguvad?
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

Pilt

Pilt
Aga vaadake neid pilte, kas pole loogilisem?
Ratturid liiguvad seal, kus on nende koht- kergliiklusteel.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Smith kirjutas: 07 Juul, 2023 17:02 ...
Aga vaadake neid pilte, kas pole loogilisem?
Ratturid liiguvad seal, kus on nende koht- kergliiklusteel.
Aga liiguvadki. Just tulen suht samalt marsruudilt. Pole mingit jalgrattaprobleemi sõiduteel seal üldse olemas ja viimase 20+ pole ka olnud. On jah, sattunud üksikud korrad aastate jooksul, kus grupisõidutrenn tuleb maantee pealt tagasi, aga nemad ka pmst. ei mahu kergliiklusteele. Ja seda tuleb ette üliharva. Ühesõnaga - pastakast imetud teema, et saaks ennast tähtsana tunda.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 15:31 Ei, üleüldse pole keerukas jalgratturist möödasõiduks rida vahetada. Käib "...kiiresti ja suhteliselt lihtsalt".Pilt
Vaatasin tähelepanelikumalt - see pilt on üldsegi Laagna tee. Mitte Pirita tee. Kui keegi seal rattaga kimab, siis tal on ilmselgelt suitsidaalsed kalduvused.
Ühesõnaga, akf Lemet pani oma väite tõestuseks üles pildi, kus:
1. Kaks autot vahetavad rida (mida tema väitel ei saa teha)
2. Autod on iseenda tekitatud ummikus (kuigi väidetavalt pidi liikluse põhiaeglustaja olema jalgrattur)
3. Pildil pole ühtegi jalgratturit, kuna ükski tervemõistuslik Laagna teel jalgrattaga ei sõida
4. Pilt on Laagna teest (täpsemalt see koht, kus Laagna tee linna suubub ja kaheks hargneb), ehkki Lemet üritas muljet jätta, et see kirjeldab olukorda Pirita teel
5. Pilt on seisvatest autodest, kelle liikumist jalgrattur enam kuidagi aeglustada ei saa
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline