Liikluse planeerimisest
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Kui sa kirjeldatud olukorda mõistad kui minupoolset eksimust, siis soovitaks need kruvid kõigepealt endal kinni keerata, siis võibolla kellegi teise peas ei tundugi enam logisevat. Mulle jääb taoline retardide õigustamine segaseks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Ei, ma ei poolitanud juuksekarva, vaid püüdsin aru saada, mis olukorrast sa rääkisid. Kuna su tekst on ebajärjekindel nagu ikka, kuluks selleks arvatavasti mõni hea lehekülg veel - kui ma viitsiks jätkata...Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 12:00Nüüd sa poolitad juuksekarva. Mööduvad sinust näiteks meetri kauguselt sedasi. Ühel hetkel pole teda näha, järgmine kord peeglisse vaadates on ta sul juba kõrval.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
No shit, foori taga peatunud auto ja äärekivi vahele 140 kmh laekumine lõpeb ilmselt õnnetusega, küll aga võidakse sind linnasõidus taolise kiiruse möödudes üllatada/ehmatada, isegi niipalju, et teedki rooliga vale liigutuse. On nüüd arusaadav?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Aga miks see eelöeldu valguses oluline on? Linnasõidus 140 km/h liikumine ei kõlba ükskõik mis olukorras kuhugi. Miks sa sellest siin ja praegu kirjutad?Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 12:36No shit, foori taga peatunud auto ja äärekivi vahele 140 kmh laekumine lõpeb ilmselt õnnetusega, küll aga võidakse sind linnasõidus taolise kiiruse möödudes üllatada/ehmatada, isegi niipalju, et teedki rooliga vale liigutuse. On nüüd arusaadav?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Kas Mcdonald Trumpil on tähtsust millest rääkida? Ei ole. Peaasi, et saaks rääkida. Sama sündroom siin.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
See lihtsalt illustreerib hästi seda alternatiivset kultuuriruumi, kus oma rasket saatust nutvad mootorratturid pahatihti elavad. Kõik on "rebel" värk ja fuck da Liiklusseadus (see on pehmodele). Nii nagu ei arvesta taoline seltskond autojuhiga kuskil foori taga (kui trügitakse ettepoole, et oma kihutamist rutem jätkata), nii sõidetakse sinust 100 kmh kiirusvahega kahelt poolt mööda ja tehakse muidki rebelile väärilisi tegusid. Muidugi mitte kõik, aga "väike karjuv vähemus".Aga miks see eelöeldu valguses oluline on? Linnasõidus 140 km/h liikumine ei kõlba ükskõik mis olukorras kuhugi. Miks sa sellest siin ja praegu kirjutad?
Teema jätkuks, üks bikemeeste ringrada on tekkinud õhtuti Paldiski maanteel, Kloogaranna ja Paldiski vahel. Nagu näha on, kiirused on seal 200+ kmh.
Mingi fataalne pauk on ilmselt aja küsimus. Mul kahju pole, lihtsalt selline sigatsemine seal toob sinna varem või hiljem kaasa politsei tähelepanu ja siis kannatavad ka need, kes kogemata 20 kmh lubatust kiiremini sõitma juhtusid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10220
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Ei õigusta neid, vaid taunin sinu tegevust. Tahtlik blokeerimine on liiklusohtliku olukorra tekitamine ja sellega teed sa ise sama vea, mille teeb sinust paremalt mööduv mootorrattur.Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 12:17 Kui sa kirjeldatud olukorda mõistad kui minupoolset eksimust, siis soovitaks need kruvid kõigepealt endal kinni keerata, siis võibolla kellegi teise peas ei tundugi enam logisevat. Mulle jääb taoline retardide õigustamine segaseks.
LISAKS (ja see on väga oluline) - kellegi füüsiline takistamine on õigustatud ainult siis, kui tegemist on otsese ründega sinu isiku või vara vastu. Antud puhul võtad sa riigilt üle liikluse reguleerija rolli ja sekkud sellega riigi monopoli vägivalla rakendamises. Trumm, ma olen sinus sügavalt pettunud. Liikluses isikute takistamine on VALE ja EI OLE SINU ASI. Kui tahad seisukohta näidata, anna signaali. Aga füüsiline blokeerimine on igas mõttes üdini vale tegevus. Inimlikust, liikluse ja seaduslikust vaatevinklist vale.
Re: Liikluse planeerimisest
Kurat, kus siin on emotsiooni, viimasel ajal! Idikaid, liikluses ja mitte ainult, kohtab kõige roolis/kangis. Suhteliselt on neid võibolla tõesti kõige rohkem krossika/ATV sangas, vähemalt Keskkonnaseadustiku paragrhv 32 vaates. Aga palju on ka positiivseid näiteid. Tõrvatilk, muidugi, kipub rohkem meelde jääma ja suhtumist kujundama. Ise üritan, võimalusel, kokkupõrget vältida, ka juhul, kui mul (ees-)õigus on. Debiile on lihtsalt ja tulebki üle olla, et mitte samasuguseks langeda.
Re: Liikluse planeerimisest
Nädalavahetusel, Rohuneeme teel Viimsis, kella 20.30 paiku, 40 alas, kolm tükki sisuliselt kõrvuti, kiirus kuskil 100-120 vahel...Ja tõesti kipuvad nad 140 km/h sinu ja äärekivi vahele trügima, Tallinnas kella 22.00-st alates...?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Sinu ja äärekivi vahel?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10220
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Ja miks sa politseisse ei helista? Telefoni ei ole või?
Re: Liikluse planeerimisest
Miks ei tohi oodata parempööret võimalikult tee paremas servas, paremale pööramiseks suunatuli sisse lülitatud?
Tõenäoliselt tõesti ei mahu ohutu külgvahega jalg- või mootorrattur enam sinna vahele , milles probleem?
Kuidas seda takistamiseks saab üleüldse nimetada, pikivahet hoiame ju samamoodi : takistame kuklas sõitvat sõidukijuhti.
See , et see pikivahe kohe tagant tuleva autoga täidetakse, on juba eraldi teema. Kokkuvõttes on mul hea meel elada väljaspool Tallinna:
on Teil ikka mured seal
Tõenäoliselt tõesti ei mahu ohutu külgvahega jalg- või mootorrattur enam sinna vahele , milles probleem?
Kuidas seda takistamiseks saab üleüldse nimetada, pikivahet hoiame ju samamoodi : takistame kuklas sõitvat sõidukijuhti.
See , et see pikivahe kohe tagant tuleva autoga täidetakse, on juba eraldi teema. Kokkuvõttes on mul hea meel elada väljaspool Tallinna:
on Teil ikka mured seal

"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Eespool seletati, liikluse takistamine!
Tegelikult tulebki, parempöördel reastuda tee äärekivi või teepeenra kõrvale ja vasakpoordel, tee telgjoone kõrvale.
See on selleks, et otsemineja saaks sinust paremini mööda.
Aga mis mina liiklusest ja sõitmisest tean.
Tegelikult tulebki, parempöördel reastuda tee äärekivi või teepeenra kõrvale ja vasakpoordel, tee telgjoone kõrvale.
See on selleks, et otsemineja saaks sinust paremini mööda.
Aga mis mina liiklusest ja sõitmisest tean.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Kui mina keeran paremale, st olen sisse lülitanud parema suunatule ja reastunud paremale sõiduraja äärde, siis mitte ükski kaherattaline ei või hakata mööda trügima paremalt, vaid OOTAB, kuni ma ära keeran. Või möödub minust vasakult (kui sõiduraja laius võimaldab. Kui ei võimalda, siis OOTAB. Meil on sellest miskipärast tehtud mingi viisakus...? Kas autokoolides enam auto paiknemist teel ei õpetata?Kilo Tango kirjutas: ↑11 Juul, 2023 12:56
Ei õigusta neid, vaid taunin sinu tegevust. Tahtlik blokeerimine on liiklusohtliku olukorra tekitamine ja sellega teed sa ise sama vea, mille teeb sinust paremalt mööduv mootorrattur.
LISAKS (ja see on väga oluline) - kellegi füüsiline takistamine on õigustatud ainult siis, kui tegemist on otsese ründega sinu isiku või vara vastu. Antud puhul võtad sa riigilt üle liikluse reguleerija rolli ja sekkud sellega riigi monopoli vägivalla rakendamises. Trumm, ma olen sinus sügavalt pettunud. Liikluses isikute takistamine on VALE ja EI OLE SINU ASI. Kui tahad seisukohta näidata, anna signaali. Aga füüsiline blokeerimine on igas mõttes üdini vale tegevus. Inimlikust, liikluse ja seaduslikust vaatevinklist vale.
See ei ole takistamine. Eriti ignorantsetele:
https://militaar.net/phpBB2/posting.php ... t&p=797006
Kohustust tagant tulev (trügiv) kaherattaline läbi lasta EI OLE.§ 48. Pöörded
(1) Enne vasak- või tagasipööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vasaku ääre ja enne parempööret parema ääre lähedale või selle pöörde jaoks liikluskorraldusvahendiga ettenähtud sõidurajale.
Viimati muutis Kapten Trumm, 11 Juul, 2023 13:53, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Klassikaline trummi sodi. Alustab sellest, et tsiklid sõidavad valgusfoori taga seisma jäänud autodest rahulikult mööda ja siis jõuab 200 km/h sõitvate tsikliteni. Kõik argumendid ja võtted sobivad, et enda õigsust tõestada. Hale.
Mitte keegi (ka mongol) pole väitnud ja ei usu, et ka väidab, et suure hooga (näiteks 50 km/h) foori taga peatunud autode vahelt läbi sõitmine okei oleks. Samas olenevalt tee laiusest 15-30 km/h viisakalt ja ettevaatlikult tiksumine mind ei sega ja see ei hirmuta ka mingit paska püksi. Võibolla ainult suurel ja vingel trummil. Täpselt sama ütleks ka suure ja laia teepeenraga teed ummikute ajal. Näiteks Järvevana tee kui liiklus kulgeb umbes 20-30 km/h ja tsikliga väikse kiiruse vahega ala 40-50 km/h mööda töristada (et valesti aru ei saadaks, siis jällegi kiiruste vahe 15-30 km/h). Ruumi palju ja ohutu, v.a. siis kui trumm kusagil ees on. Loomulikult paremal teepeenral pole seda mõistlik teha, sest iga hetk võib keegi sinna äärde seisma jääda. Seepärast ma teen seda ainult vasakul pool piirde ääras ja pole veel kordagi näinud, et keegi ehmatusest püksid täis situks ja rooli 90 kraadi kõrvale rapsaks ja matsu paneks. Pigem võtavad autojuhid neutraalse seisukoha või teevad natuke ruumi juurdegi.
Mitte keegi ei keelagi manöövri sooritamiseks vastavasse tee äärde tõmmata. Aga nagu trummi jutust selgub, siis ta jäkgib pingsalt peegleid ja ootab, et keegi tagant tuleks ja siis blokib meelega ära. Päris suur vahe. Üks on tahtlik liiklusohtliku olukorra tekitamine. Las oma miljoni km pädevuse pealt mõistatab, kumb on kumb.
Mitte keegi (ka mongol) pole väitnud ja ei usu, et ka väidab, et suure hooga (näiteks 50 km/h) foori taga peatunud autode vahelt läbi sõitmine okei oleks. Samas olenevalt tee laiusest 15-30 km/h viisakalt ja ettevaatlikult tiksumine mind ei sega ja see ei hirmuta ka mingit paska püksi. Võibolla ainult suurel ja vingel trummil. Täpselt sama ütleks ka suure ja laia teepeenraga teed ummikute ajal. Näiteks Järvevana tee kui liiklus kulgeb umbes 20-30 km/h ja tsikliga väikse kiiruse vahega ala 40-50 km/h mööda töristada (et valesti aru ei saadaks, siis jällegi kiiruste vahe 15-30 km/h). Ruumi palju ja ohutu, v.a. siis kui trumm kusagil ees on. Loomulikult paremal teepeenral pole seda mõistlik teha, sest iga hetk võib keegi sinna äärde seisma jääda. Seepärast ma teen seda ainult vasakul pool piirde ääras ja pole veel kordagi näinud, et keegi ehmatusest püksid täis situks ja rooli 90 kraadi kõrvale rapsaks ja matsu paneks. Pigem võtavad autojuhid neutraalse seisukoha või teevad natuke ruumi juurdegi.
Mitte keegi ei keelagi manöövri sooritamiseks vastavasse tee äärde tõmmata. Aga nagu trummi jutust selgub, siis ta jäkgib pingsalt peegleid ja ootab, et keegi tagant tuleks ja siis blokib meelega ära. Päris suur vahe. Üks on tahtlik liiklusohtliku olukorra tekitamine. Las oma miljoni km pädevuse pealt mõistatab, kumb on kumb.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline