Mereteed ja laevatransport, õhuteed ja õhutransport ning raudtee.
Viimane on kõige nõrgem ja kõige suuremate toimimisprobleemidega.
Mereväe ja Toetuse väejuhatuse spetsialistid vbl võtavad vaevaks valgustada, millised on ühe või teise nõrgad kohad ja kui vajalik meile on lisaks õhu- ja meretranspordile kiirelt toimiv raudteetransport läbi Suvalki.
RB ei ole militaartaristu, vaid ikkagi tsiviiltaristu (tegelikult kahese kasutusega taristu), mis võimaldab/parandab oluliselt ka militaarnänni logistikat. Selle militaarse kasuteguri saame ilma oma kaitse-eelarvet sellele kulutamata ja kuni 85% EU tsiviiltaristu ehitamise rahade eest.
Eks me ostaks selle raha eest muidugi pigem moona ja õhutõrjet, aga EU ei anna RB raha nende ostmiseks mitte

Samal ajal käivad ka muud (otseselt või kaudselt seotud) üldist logistikat parandavad tegevused TAPA (aga mitte ainult) suunal.
EstMilMob (projekt nr 101078924 — 21-EE-TM-EstMilMob — CEF-T-2021-MILMOB)
Samuti kahese kasutusega taristu.
https://www.kaitseministeerium.ee/et/uu ... e-projekti
https://www.ts.ee/aktiivsed-projektid/
Eesti Raudtee elektrifitseerimise projekt
https://www.transit.ee/eesti-raudtee-el ... igub-edasi
Kui lihtne või raske on vaenlasel raudteetransporti kahjustada või takistada oleneb sajast pisiasjast.
Kui kiiresti on võimalik vaenlase poolt katkestatud/sesima pandud raudteetransporti taastada oleneb kahjustuste olemusest ja suurusest.
Ühest vastust ei ole.
Hidden Tracks: Rail Baltica and the Suwałki Gap
https://ecamaastricht.org/blueandyellow ... suwaki-gap
European rail line caught up in geopolitics stemming from Ukraine war
https://www.trains.com/trn/news-reviews ... raine-war/