Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas MeelisV »

Jõhvi Nõo on ju u. 150 km ?
lamjak
Liige
Postitusi: 490
Liitunud: 27 Mär, 2006 13:52
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas lamjak »

ahto42 kirjutas: 21 Dets, 2023 12:17 Lihtsalt tekkis tööjuures arutelu, et kuidas loetakse meil eestis maanteede kilomeetreid.
https://www.postimees.ee/7923014/noos-t ... i-hairitud
Siin on kirjas, et õnnetus juhtus Tartu-Jõhvi-Valga maanteel 150. kilomeetril, aga Tartust Nõosse/Nõkku on ca 8km.
On mingi põhja-lõuna suund või lääne-ida suund?
Uudises on lihtsalt tee nimi valesti kirjutatud, õige on Jõhvi-Tartu-Valga. Kilomeetreid loetakse tee algusest, antud juhul siis Jõhvist. Täpne nulli koht peaks olema Tallinn-Narva pealt parempööre linna suunas.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

https://epl.delfi.ee/artikkel/120258980 ... ekoormatud

Vähese politseikontrolli tingimustes jätkavad veofirmad Eestis vene ruletti võõraste eludega.
Kuna sõidan tihti Paldiski vahet ringteel Saue-Paldiski lõigul, siis näen ka tihti metsaveoautosid palgikoormatega, Paldiski sadama suunal.
Kui võtta aluseks see, et meie koormuspiiranguga võib märga palki olla metsaveo auto täis umbes 2/3 külgtugede kõrguseni, siis viimane paar aastat pole normaalkaalus autot näinudki, kõik on pea "ääreni" ja Tallinna ringtee pole mingi kõrvalmaantee.

Eks toimub see senikaua, kui käib üks suurem pauk.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

Absoluutselt, rääkimata sellest , et selle lastiga põrutatakse mööda (ja lõhutakse) teid, kus on massipiirang. Massipiirangu rikkumisega ju Transpordiamet sisuliselt ei tegele (puudub KorSi järgi sõiduki peatamise õigus) ja PPA samuti mitte (pooe prioriteet).
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
diesel
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 20 Jaan, 2011 20:47
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas diesel »

huvitav kuipalju neid pauke toimub soomes-rootsis?
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kas seal Skandinaavias mitte nii pole, et raskeveoki eest vastutab ettevõte, mitte autojuht ja seepärast on pooleks raamide ja pimedaks tehtud piduritega sõitmist vähem, taolistes tingimustes ehk ääreni täis metsaveok pole ka nii suur oht?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Urams
Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 24 Okt, 2020 17:59
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Urams »

Töötan kopp-laaduri juhina ja kümme aastat tagasi üks kloun tegi 140 euri trahvi üle kaalu eest.Stokker oli teh passid valesti välja andnud aga politseile oli see savi ,rikkumine jäi ikka mulle,Stokker saatis ka pikalt .Nõuka
ajal sain kutsekas C ja T katti load ,politsei võttis maha ,
miks B ei ole ,ütlesin ,et milleks veokaga võin sõita aga transiti künaga ei või.Tegid 60 euri trahvi ,küsisin kuidas
politseis töötada saate kui füüsika 2 siis tehti mökk mökk.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2321
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas maksipoiss »

Kapten Trumm kirjutas: 03 Jaan, 2024 10:42 https://epl.delfi.ee/artikkel/120258980 ... ekoormatud
Vähese politseikontrolli tingimustes jätkavad veofirmad Eestis vene ruletti võõraste eludega.
Kummaline on , et kuidas suudetakse 7-me kaalubussiga kogu Eesti peale ainult 1300 veokat aastas kontrollida. See teeb pool veokat bussi kohta päevas :scratch:
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas parkija »

See kaalumine pole väga lihtne : esmalt on vaja leida keda kaaluda , okaspuu koormad tavaliselt ülekaalus pole , kasega on tavaliselt kaal lõhki , ülekaalus on ka puiduhaket vedavad veokad ja muidugi mineraalväetist vedavad veokad .
Kaalubuss käib ka väljakutsetel , näiteks liikusõnnetused .
ahto42
Liige
Postitusi: 731
Liitunud: 06 Mär, 2022 13:46
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas ahto42 »

Tehku graanulitehaste väravates reide nagu tööriistarendiväravates kunagi tegid, et kas BE kat on olemas, kui minikopa või tõstuki sappa paned.
Enamus kvaliteet kasest läheb graanuliks ja eksport. Palgiauto sõidab sinna, kus rohkem makstakse, mingi puidu väärindamisejutt on utoopia.
Enkus
Liige
Postitusi: 404
Liitunud: 23 Dets, 2011 18:59
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Enkus »

maksipoiss kirjutas: 03 Jaan, 2024 21:38 Kummaline on , et kuidas suudetakse 7-me kaalubussiga kogu Eesti peale ainult 1300 veokat aastas kontrollida. See teeb pool veokat bussi kohta päevas :scratch:
Sellel on nüüd mitmeid erinevaid põhjusi.
Praegust seisu ei tea, aga on olnud perioode, kus osadele kaalubussidele ei olnud isegi ühte meeskonda peale panna...
Rahvusvahelisi vedusid tegevaid autosid ei ole mõtet peatada, sest need on normkaalus.
Iga kättesaaadud rikkuja vormistamine võtab paraja aja ja samal ajal ei saa sa järgmist püüda, sest politsei juhtkonna arvates ei tohi rikkujaid trahvi vormistamise ootamiseks järjekorda panna...
Aga põhiline on lõustakas ja muud grupid - kui bussi kusagil seismas nähakse, siis sureb antud kohas veokite liiklus välja...
avrnbr
Liige
Postitusi: 200
Liitunud: 29 Juul, 2016 18:57
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas avrnbr »

Eks eelkirjutatu seletab ka, miks metsakad pimedas toimetada armastavad. :D
Walter2
Liige
Postitusi: 4845
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Perigiali
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Walter2 »

avrnbr kirjutas: 05 Jaan, 2024 18:36 Eks eelkirjutatu seletab ka, miks metsakad pimedas toimetada armastavad. :D
Kui veomaht taga ja kuupäevad kukil siis lastakse tihti 2-3 ööpäeva jutti.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Peeter »

Lisaks veel see temperatuuri-teema. Nii suvel kuumaga, kui talvel külmaga (hüdraulika, metsakas, kraana): Kui on otsus, siis ma lähen. Aga arvesta, et selle välistemperatuuriga tööd tehes võib masin pärast tilkuda nagu mahlakask. Ja siis võibki juhtuda nii, et suvel päeval magatakse ja öösel tehakse tööd- siis kui jahedam. Ja talvel peetakse lihtsalt külmapühasid. Ja peale seda kui juba soojem on, siis on vaja tegemata töö järgi ära teha.
Kõik sõltub millised on kokkulepped ja võetud kohustused. Näiteks just nüüd 26. detsembril tegid suuremahulise Tartus tänavavalgustuse Led-ideks vahetamise projekti teostajad oma tööd. Terve tänav meil löödi ümber. Pool veel pimedas. Ja ühe pikalt veninud renoveerimisega Riia tänava KÜ-l paigaldati samal 26.ndal päeval fassaadile vihmaveetorusid. Ju siis olid võetud kohustused ja sõlmitud kokkulepped sellised.
avrnbr
Liige
Postitusi: 200
Liitunud: 29 Juul, 2016 18:57
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas avrnbr »

Walter2 kirjutas: 06 Jaan, 2024 9:38 Kui veomaht taga ja kuupäevad kukil siis lastakse tihti 2-3 ööpäeva jutti.
Aga kettad? Töö- ja puhkeaeg?
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 3 külalist