Uutel autodel mitte ainult "puudub õlirõhu andur" vaid vända pööretel alla 2000rpm tarkvaraliselt lülitatakse välja armatuuris "õlikontrolltule süttimise võimalus".wolfgang kirjutas: ↑05 Mär, 2024 11:10Vat see on mu meelest kõva jama küll. Mis kuradi kokkuhoid see ühe kellakese ära jätmine on? Samal ajal on teada hulgim juhuseid, kus see kell oleks võinud, teemat läbihammustavat inimest, mootori kokkujooksmisest säästa.autodel pole juba ammu õli manomeetreid armatuuris ja kui sul on koormatud mootoriga 1 bar õlisurvet, siis ei saa sa kusagilt probleemist teada.
See on taotluslik tegevus, et autoomanik mingi "vilkuva tulukese" pärast ei käiks remondikodasid tüütamas ja kui mootor on kotis, saab vajadusel alati esindusest uue mootori tellida.
(Oma autol lülitasin programmist õlitule süttimise piirangu välja.)
Ei lõppe mul kurtmised uute (kaasaegsete) autode vigade pärast.
Eelmine 2022 aasta masinal lõppes nukakett 105000km pealt ja nii nagu üleeelmiselgi masinal (115Mm 2020) läks vahetusse terve mootori ülemine ots ning masin pidi oma 1,7 aatstasest kasutusajast ca 2 kuuse perioodi garantiiremondis seisma.
Nüüd on mul 2024 aasta saksarahvaauto (mille mootor teeb hetketi sellist häält nagu näriks proteesidega naftat), millel esimest korda süttis armatuuril veatuli kui läbisõit kellal oli vaevalt 200km. See raviti esinduses "tarkvara uuendamisega".
2000km läbimisel oli jäätunud (kinni külmunud) tagaukse avamise lüliti ja kuna muid võimalusi juhil peale ÜHE lüliti selle ukse avamiseks ei ole, siis tuli oodata ilma soojenemist et uks avaneks.
Eile hommikul (4900 kellal) oli väljas -5C külma ja auto aknad paksult jääs ning hommikul ei hakanud tööle keset armatuuri olev suur nutiekraan ning samas kuvati veateated armatuuris.
Raadio mitte toimimine oli väike häda selle kõrval, et kogu salongi kliima juhtimine toimub selle nutiekraani abil ja kui see ekraan ei tööta ei ole mingit võimalust soojenduste juhtimiseks.
Viga sai kõrvaldatud elektripuhuriga salongi soojendades, mis tähendab et alati peab enne ajapeale starti isiklikult veendudma, et auto oleks sellel stardil kasutatav.
Muidugi treenib parema käe lihaseid, meie "kevadistel raputavatel teedel", sõidu ajal ekraaninäppimine, sest kui "õige pikkusega vajutuse" asemel näpp ekraanil juhtub "libisema", siis kuvatakse mingi järgmine leht millelt tuleb vajaliku toimingu sooritamiseks omakorda tagasi liikuda.
Muidugi kõigega on võimalik harjuda ja kui kasutaja ei ole kogenud teistsugust reaalsust, siis ei oskagi tahta.