Akf küsis odavat ja lihtsat manuaalkastiga autot ja sa tuled oma lekkiva V6 õudusjuttudega. Algajale juhile on 4 silindriga väikeauto täiesti piisav. Suvaline levinud jõuvanker nagu vanema generatsiooni Astra, Focus, Golf. Jupid on poolmuidu. Kui hästi otsida leiab ilmselt ka mõne Eesti ajalooga Corolla vms. Misasi sul enne esimest ülevaatust seal täpsemalt küljest kukub esimese 15 000 km peal? Nendel autodel nagu polegi eriti juppe juba tehasest külge pandudkiKapten Trumm kirjutas: ↑17 Apr, 2024 8:281000 euro eest midagi, millega lihtsalt sõita saab, pole võimalik osta. Remondiprojektid.vanahalb kirjutas: ↑17 Apr, 2024 6:25Seda peab elukoha järgi vaatama. Kui Põlva kandi mees oled siis peale Passati polegi midagi. Kui Võrumaalt siis vaata BMW - d. Ja nii edasi .paadikapten kirjutas: ↑16 Apr, 2024 21:23 Hakkasin autokoolis õppima, kui hästi läheb, on suvel esmased load käes.
Ajaviiteks juba uuriks: kui normaalseid autosid meie järelturul kuni 1000 euroga on?
Muidu läheb nagu armeenlasel kes otsustas massidest irduda. Ostis Zaporozetsi ja hommikuks oli see ära varastatud. Siis ostis teise samasuguse ja jälle varastati ära. Natuke oli raha järel, ostis veel ühe ja jättis õhtul esiklaasile sildi et "No laske natukenegi sõita!"
Hommikuks oli auto läind, Volga asemele pandud ja klaasi peal silt "Sõida. Aga ära häbista rahvust!"
Kuskil 2000 ja üles võib saada midagi sellist, millega saab vähemalt järgmise ülevaatuseni sõita, ilma et midagi küljest kukuks.
Väga palju on selliseid vigu, millega ei saa ülevaatuselt enam läbi kui tegu on nt V6 mootori õlileketega, siis nende parandamine on väga töömahukas ning kallis- ning eeldab hästi varustatud töökoda, kuna mootor on vaja lauale panna ja see käib välja ainult koos esimese poolraamiga auto alt.

See on muidugi oluline ära mainida, et kui 1000 eurosest igapäevakasutuse autost jutt, siis tuleks kohe eelarvesse kirjutada ka 500 normaalseid ekspluatatsiooni kulusid. Õlivahetused, rehvivahetused. Kui eelmine omanik pole just vahetanud, siis esimese paari aasta sisse võiks jääda ka kogu pidurisüsteemi uuendus. Mitte, et ilma ei saaks, korraga teha tuleb lihtsalt tavaliselt odavam ja endal ka hea tunne kui tead, et kõik kriitilised kohad on korra üle käidud. Aga see on vana auto puhul täiesti normaalne tegevus mitte mingi juppide küljest kukkumine...