Selle vasta aitab teehöövel. Mida ma olen Soomes alatihti läinud, ka linnatänavatel. Liikumiskiirus on tal väike aga lükkab tee asfaldini puhtaks. Suurema kiirusega liigub lumefrees mis samuti treppis tee siledaks teeb. Rääkimata sellest et ma pole (ei ole küll spetsiaalselt otsinud) Soomes kunagi näinud kummiteraga sahka. Täisraudsahkadega põletatakse nii et Helsinki -Turu kiirteel on sädemepilv taga. Nii saab teha sest asfalt on grandiitkillustiku, mitte lubjakiviga.maksipoiss kirjutas: ↑18 Apr, 2024 20:24
Kui lumesadu,külm ja sula vahelduvad, siis on ju ilma soolamata tulemuseks jääkonarustest totaalselt "treppis" teed. Siis ju naeltest olulisem mingi Baja 1000 stiilis vedrustus.
Eestis, kuskilt lugesin, on juba teehoolduse lepingutes nõue et tuleb kasutada kummiteraga sahka. Sellega ei saagi teed ilma soolata puhtaks.
Akf isakesele vastulausena - ma panen selle mõttega 1000 EUR ostetud autosse 2000 EUR remondiraha et saaks temaga enamvähem muretult 5 aastat sõita. Siis võib-olla jälle 2-3 tuhat. Mitte seda et 1000+2000 ja 5 aasta pärast üle kaalu.
Kui osta neid 300 EUR autosid (käib kaua käib) siis arvesta ka kõrvalkuludega. Omanikuvahetus on Eestis vist üle 60 EUR? Mingi kindlustustega keberneerimine. Kas joppab et saad täispaagiga või mitte. Kütuse kogus müügihetkel on sellistel autodel väga oluline tingimisvõimalus
