Sul on õiguskrijgsvolk kirjutas: ↑15 Aug, 2024 20:43Liikuvusagentuuri isikkooseis: minu mäletamist mööda tehnikaülikooli lõpetanud ehitusinsener ja kaks EKA haridusega arhitekti. Sry, kui karv ehk eksin, lihtsalt ei viitsi üle vaadata.AMvA kirjutas: ↑14 Aug, 2024 16:09Uuringu tegija Liikuvusagentuur on see kontor, kus töötavad isehakanud liikuvuseksperdidparkija kirjutas: ↑14 Aug, 2024 15:09 Pealkiri ERR ist : Tallinna liikuvuse uuring pakub välja kesklinna 1+1 tänavad ja künnised .
link artiklile ka :https://www.err.ee/1609424383/tallinna- ... a-kunnised
Vaat millised plaanid linnasakstel , mina tajun kõva pressi sõidujagamisteenuse ettevõtluse poolt , olid need eelmised linnaisad mis nad olid kuid praegune võim arvab et , kaubavedu võiks käia kaubarattaga , näiteks , päris soodad peast , meil ju ilmselt talvel lund ei saja ja kui sajab siis lumi koristatakse välgukiirusel ... , haiseb see asi ...![]()
Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Need plaanid on ikka väga kaldu ebamugavuse tekitamise suunas, st häirida inimesi millegi kasutamisel nii kaua, kuni ollakse sunnitud loobuma, selle asemel, et panna põhirõhk mugavuse suurendamisele ja luua niimoodi eeldused, et inimesed loobuvad ise. Alustuseks võiks ühistranspordi aretada tasemele, kus see tõepoolest hakkaks pakkuma arvestatavat konkurentsi autoga liiklemisele ja siis hakata mõtlema sõiduradade kärpimisele. Aga mitte vastupidi.parkija kirjutas: ↑14 Aug, 2024 15:09 Pealkiri ERR ist : Tallinna liikuvuse uuring pakub välja kesklinna 1+1 tänavad ja künnised .
link artiklile ka :https://www.err.ee/1609424383/tallinna- ... a-kunnised
Re: Liikluse planeerimisest
Keelata ja takistada on ikkagi lihtsam, kui võimalusi luua.
Samas ei saa öelda, et see keelamine ja kiusamine vilju ei tooks - kuid kahjuks või õnneks on Tallinn niivõrd eriilmeline, et ühte universaalset lahendust jääbki otsima, ning lõpuks taandubki kõik otsustava ametniku subjektiivsele arusaamale.
Tallinnlasel ja tallinlasel on vahe sees - näiteks praegu Kristiine asumis on mul rong, bussid ja tramm max 300-400 meetri kaugusel, mis teeb ühistranspodi kasutamise igal suunal kindlasti eelistatumaks ning kesklinna parkimis- ja liikluskorraldus ainult võimendab seda auto maja ette jätmist.Aga lapsi vean ikka autoga aega, sest bussigraafik ei sobi.
Teisalt elades koplis trammitee rekonstrueerimise aastatel, ei olnudki muud võimalust linna saada õigeks ajaks, kui isikliku autoga, sest nr7 trolli asendanud õnnetu 52 jäigi sinna kalamaja-vanalinna piirile ummikusse tipp-tunnil koos kogu ühistranspordiga kaasneva ebamugavusega ja ühiskonna läbilõikega.
NIng kolmandaks, kuna tegemist siiski militaarfoorumiga - linnast välja transpordi korraldus on olematu. Proovige näiteks Tallinast Ämarisse jõuda tööpäeva alguseks ühistranspordiga
Ja ma ei kujuta ette, kuidas näiteks peaks kahe lapsega ema või mõne liikuvuspiiranguga isik kuskil lasnamägede sügavuses südtalvel ohtra lumega kanali ääres bussini jõudma ja seda hangede vahel passima. Ikka on auto eelistatud.
Kokkuvõtteks - toimiv ja eelisarendatav ÜT on kindlasti argument autostumise vähendamiseks, kuid puhtalt kiusamisega autojuhte on suht koht lootusetu oma staatusest loobuma panna, vaja ikka midagi lisaks ka pakkuda. Kiire lähilinna ja linnaosade vaheline ÜT, mis oleks sünkroonis siseste liinidega kindlasti oleks abiks.
Samas ei saa öelda, et see keelamine ja kiusamine vilju ei tooks - kuid kahjuks või õnneks on Tallinn niivõrd eriilmeline, et ühte universaalset lahendust jääbki otsima, ning lõpuks taandubki kõik otsustava ametniku subjektiivsele arusaamale.
Tallinnlasel ja tallinlasel on vahe sees - näiteks praegu Kristiine asumis on mul rong, bussid ja tramm max 300-400 meetri kaugusel, mis teeb ühistranspodi kasutamise igal suunal kindlasti eelistatumaks ning kesklinna parkimis- ja liikluskorraldus ainult võimendab seda auto maja ette jätmist.Aga lapsi vean ikka autoga aega, sest bussigraafik ei sobi.
Teisalt elades koplis trammitee rekonstrueerimise aastatel, ei olnudki muud võimalust linna saada õigeks ajaks, kui isikliku autoga, sest nr7 trolli asendanud õnnetu 52 jäigi sinna kalamaja-vanalinna piirile ummikusse tipp-tunnil koos kogu ühistranspordiga kaasneva ebamugavusega ja ühiskonna läbilõikega.
NIng kolmandaks, kuna tegemist siiski militaarfoorumiga - linnast välja transpordi korraldus on olematu. Proovige näiteks Tallinast Ämarisse jõuda tööpäeva alguseks ühistranspordiga

Ja ma ei kujuta ette, kuidas näiteks peaks kahe lapsega ema või mõne liikuvuspiiranguga isik kuskil lasnamägede sügavuses südtalvel ohtra lumega kanali ääres bussini jõudma ja seda hangede vahel passima. Ikka on auto eelistatud.
Kokkuvõtteks - toimiv ja eelisarendatav ÜT on kindlasti argument autostumise vähendamiseks, kuid puhtalt kiusamisega autojuhte on suht koht lootusetu oma staatusest loobuma panna, vaja ikka midagi lisaks ka pakkuda. Kiire lähilinna ja linnaosade vaheline ÜT, mis oleks sünkroonis siseste liinidega kindlasti oleks abiks.
Re: Liikluse planeerimisest
See tundub jah selline plaan olema, et hakkame hammast tagumiku kaudu parandama.aksel90 kirjutas: ↑16 Aug, 2024 0:44Need plaanid on ikka väga kaldu ebamugavuse tekitamise suunas, st häirida inimesi millegi kasutamisel nii kaua, kuni ollakse sunnitud loobuma, selle asemel, et panna põhirõhk mugavuse suurendamisele ja luua niimoodi eeldused, et inimesed loobuvad ise. Alustuseks võiks ühistranspordi aretada tasemele, kus see tõepoolest hakkaks pakkuma arvestatavat konkurentsi autoga liiklemisele ja siis hakata mõtlema sõiduradade kärpimisele. Aga mitte vastupidi.parkija kirjutas: ↑14 Aug, 2024 15:09 Pealkiri ERR ist : Tallinna liikuvuse uuring pakub välja kesklinna 1+1 tänavad ja künnised .
link artiklile ka :https://www.err.ee/1609424383/tallinna- ... a-kunnised
Hetkel on Tallinna ühistranspordi seis selline, et see pigem konkureerib jalgrattaga, kui oma sõidukiga.
Ma sõidan näiteks tööle autoga ca 15-18 minutit. Ühistranspordiga peaks seda tegema 55-60 minutit. Selle tunniga sõidaks ma ka jalgrattaga kohale.
Seega meie linnaplaneerijate plaan on viia kogu liiklus umbes jalgratta liikumiskiiruse tasemele.
Re: Liikluse planeerimisest
Muidu täitsa nõus, aga Lasnamäele teete küll ülekohut. Ainus Tallinna linnaosa, kus nii ühistransport kui lumelükkamine toimib 99% ajast päris rahuldavalt. Seda eelkõige sellel lihtsal põhjusel, et plastdildosid, betoontuvisid ja muud ''rahustavat'' sodi on Lasnamäel seni installeeritud minimaalselt.
Re: Liikluse planeerimisest
Toimis kindlasti Lasnas hästi see lükkamine kuna võimul oli kesk ja valijad elasid seal.
Täna on teine olukord. Loodame, et ei muutu aga väike hirm on.
Täna on teine olukord. Loodame, et ei muutu aga väike hirm on.
Re: Liikluse planeerimisest
Sõitsin ka kolm viimast õhtut sealt läbi. Piirangud piiranguteks aga kuidas need on tähistatud. Niitvälja poolt keerates Keila poole polnud ühtegi märki. Märk oli Paldiski poolt tulles enne ristmiku. Huvitav paljud Politseiga seal sel teemal võisid jägeleda, kui seal üldse politsei passis.Kapten Trumm kirjutas: ↑15 Aug, 2024 9:13 Mõned päevad on näha Tallinna ringteel Keila ja Kloogaranna vahel, kuidas TRA () asju ajab. Põhimõtteliselt teeehitaja teeb, mida tahab.
Toimus varem pandud asfaldi remondilappide servade "mannatamine". Selleks oli piiratud 3 km lõigul kiirus 50 kmh, kuigi töö algas lõigu ühes otsas ja jõudis teise alles mitme päeva pärast. Loomulikult seal keegi 50ga ei sõitnud, kõik said aru antud piirangu mõttetusest (õigustatud oleks see 200 m enne ja 200 m peale tööjärge). Sest ehitajal oli mugavam visata 3 päeva enne töö algust märgid teeäärde maha, esimestel päevadel olid ainult piirangud ja tööd ei tehtud üldse.
Ega selline lodevus enne lõpe, kui ehitusobjekti liikuskorralduse eest vastutavale ning TRA vastutavale väänab politsei trahvi samas sklaalas, mis selle märgi piirangu suurima rikkumise eest - lihtsalt põhjendamatute piirangute tekitamise ja puuduliku järelevalve eest.
Muidugi need piirangud ka. Mite midagi ei tehta, kuskil mõnedes kohtades uus asfalt pandud ja 50 piirang - idioodid.
Kas olete ka tähele pannud, et peale seda kui politsei sai uue peadirektori on nad väga kiuslikuks muutunud. Varajasemalt suhtusid juhtidesse mõistvalt aga nüüd föönitavad põõsastest ning ostivad just selliseid kohti kus autojuhid erinevatel põhjustel kipuvad kiiremini sõitma. Nad nüüd eriti maialt föönitavad ka Tartu mnt. 2+1 lõikudel ja eriti just sellistes kohtades kui ilma kiirust ületamata veokitest mööda ei saa, sest need kahe realised lõigud on liiga lühikesed.
Kui politsei trahvi määrab soovitan soojalt teha läbi kõik seadusega lubatud protsessid ja täita kohapeal ka kogu dokumentatsioon. Küsida töötõendit, küsida radari taatlemise kehtivust jne. Las siis tegelevad ja teenivad oma palka välja.
-
- Liige
- Postitusi: 273
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
See pole ju kunagi teisiti olnud. Ei olnud varem mingit mõistvust, ikka ainult raha kogumise peal väljas.kraal kirjutas: ↑16 Aug, 2024 14:49 Kas olete ka tähele pannud, et peale seda kui politsei sai uue peadirektori on nad väga kiuslikuks muutunud. Varajasemalt suhtusid juhtidesse mõistvalt aga nüüd föönitavad põõsastest ning ostivad just selliseid kohti kus autojuhid erinevatel põhjustel kipuvad kiiremini sõitma.
Re: Liikluse planeerimisest
Noo kuidas ei too? Juba paar kolm aastat on näha trendi kus kesklinnas ärid oma uksi sulgevad. Klient enam ei käi.zephys kirjutas: ↑16 Aug, 2024 8:28 Keelata ja takistada on ikkagi lihtsam, kui võimalusi luua.
Samas ei saa öelda, et see keelamine ja kiusamine vilju ei tooks - kuid kahjuks või õnneks on Tallinn niivõrd eriilmeline, et ühte universaalset lahendust jääbki otsima, ning lõpuks taandubki kõik otsustava ametniku subjektiivsele arusaamale.
Tallinna kaubamajal oli plaanis suur arendus. Plaanisid vana kaubamaja asemela suurema ja moekama arenduse aga on sellest loobunud. Klientidel pole piisavat ligipääsu.
Ise satun viimasel ajal väga harva Tallinna kesklinna ja kui olen sattunud siis olen imestanud kui tühi linn on. Suur osa rahvast on ka turistid.
Kuskilt reisilt tulles tajun alati, et Tallinn on ikkagi küla mis küla. Samas ei suudeta või ei taheta siin normaalselt liiklust korraldada.
Re: Liikluse planeerimisest
Mul kulub autoga tööle jõudmiseks ca 30-40min ja seda koos laste lasteaeda viimisega. Kui peaksin ÜT-ga liiklema läheks 1,5 tundi. Ok hommikul veel saab aga õhtul kui vaja ka lasteaiast lapsed võtta siis see ei tule arvessegi. Vaja tööd teha mitte kuskil bussis loksuda.AMvA kirjutas: ↑16 Aug, 2024 8:30 See tundub jah selline plaan olema, et hakkame hammast tagumiku kaudu parandama.
Hetkel on Tallinna ühistranspordi seis selline, et see pigem konkureerib jalgrattaga, kui oma sõidukiga.
Ma sõidan näiteks tööle autoga ca 15-18 minutit. Ühistranspordiga peaks seda tegema 55-60 minutit. Selle tunniga sõidaks ma ka jalgrattaga kohale.
Seega meie linnaplaneerijate plaan on viia kogu liiklus umbes jalgratta liikumiskiiruse tasemele.
-
- Liige
- Postitusi: 273
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Aga miks peaks üldse käima Tallinna kesklinnas inimene, kes elab näiteks Mustamäel?
Kodukontorite ja kaubanduskeskuste ajastul ei ole miskit vajadust üldse kesklinnas käiagi.
Pole seal kesklinnas mingeid erilisi ärisi, samad kaubad on saadaval ka magalarajoonide kaubanduskeskustes või sootuks e-poes.
Re: Liikluse planeerimisest
Tartu Võru vahel nähtud situatsioon.tsivi_list kirjutas: ↑16 Aug, 2024 14:52See pole ju kunagi teisiti olnud. Ei olnud varem mingit mõistvust, ikka ainult raha kogumise peal väljas.kraal kirjutas: ↑16 Aug, 2024 14:49 Kas olete ka tähele pannud, et peale seda kui politsei sai uue peadirektori on nad väga kiuslikuks muutunud. Varajasemalt suhtusid juhtidesse mõistvalt aga nüüd föönitavad põõsastest ning ostivad just selliseid kohti kus autojuhid erinevatel põhjustel kipuvad kiiremini sõitma.
Politsei peatab tee ääres. Autost kargab välja fööniga mundrikandja ja lähem metsa puu taha kiirust mõõtma. Auto sõidab edasi, peidab ennast ära ja jääb saaki ootama.
Re: Liikluse planeerimisest
Riigiasutused, teatrid, muuseumid ja pealegi tahtes teise linna otsa minna mingeid kohti külastama peab sõitma läbi keskilinna. Vahrst ka soov prouaga kuskil einestada ja siis valikuks osutub paraku koht kuhu saab lihtsalt ligi.tsivi_list kirjutas: ↑16 Aug, 2024 15:12Aga miks peaks üldse käima Tallinna kesklinnas inimene, kes elab näiteks Mustamäel?
Kodukontorite ja kaubanduskeskuste ajastul ei ole miskit vajadust üldse kesklinnas käiagi.
Pole seal kesklinnas mingeid erilisi ärisi, samad kaubad on saadaval ka magalarajoonide kaubanduskeskustes või sootuks e-poes.
-
- Liige
- Postitusi: 273
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Riigiasutusse oli viimati asja PPA-sse, mis asub Mustamäel.
Kõige mõnusam muuseum Tallinnas asub Haaberstis (Vabaõhumuuseum, lisaks ka loomaaed).
Einestan sageli hea ligipääsuga Mustamäe Keskuses. 10 min jalutuskäigu kaugusse jääb üle 10 söögikoha. Kesklinna sööma minekuks puudub vajadus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: maxi ja 2 külalist