Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Ma vabatahtlikult kesklinna ei roni. Ainult transiit. Mis on kesklinnas nii ahvatlevat mida Ülemistest või Roccast ei saa?
Ja transiiti on vaja, sest paraku ummikutest hoolimata saab Piritalt Koplisse kõige kiiremini läbi kesklinna. Sadamast ma parem ei räägi. Ning ausalt, ma ei viitsi Piritalt Koplisse jalgrattaga sügada, isegi ilusa ilmaga mitte. Kuigi jalgratas täitsa olemas ja oma lõbuks saab sõidetud küll. Ehk olen vanaks jäänud? Viiekümneselt juba liigesed pole enam need.
Aga kui akf tsivi_list on nõus oma kastikaga mulle küüti pakkuma siis ära ei ütle (kui just vihma/lund ei saja).
Ja transiiti on vaja, sest paraku ummikutest hoolimata saab Piritalt Koplisse kõige kiiremini läbi kesklinna. Sadamast ma parem ei räägi. Ning ausalt, ma ei viitsi Piritalt Koplisse jalgrattaga sügada, isegi ilusa ilmaga mitte. Kuigi jalgratas täitsa olemas ja oma lõbuks saab sõidetud küll. Ehk olen vanaks jäänud? Viiekümneselt juba liigesed pole enam need.
Aga kui akf tsivi_list on nõus oma kastikaga mulle küüti pakkuma siis ära ei ütle (kui just vihma/lund ei saja).
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10211
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Seda võib isegi tüüpselt ringi- (Tartu) ja poolringikujuliste (Helsinki) linnade puhul arutada, et kas see mõte on kuidagi asjalik. Aga Tallinn on oma kujult liblikas (keskosa litsutud Tallinna lahe ja Ülemiste järve vahele. Kuidas sa sealt ümbersõite rajad? Ok, Järvevana ja sellega paralleelsed tänavad on olemas, aga seal ju ka kohalikud elanikud, kes "transiiti ei taha". Ja teatud kellaaegadel on kogu see liiklus seal Järvevana kandis nii umbes. Peale on teid vaja aeg-ajalt remontida ja kustkaudu siis liikuma peab?tsivi_list kirjutas: ↑29 Sept, 2024 13:27 Linnas peab olema mugav antud linnaosa elaniku jaoks, mitte mingi transiidi jaoks. Linnast peab saama ringiga ümber sõita mugavalt aga mitte linnast läbi. Linnast läbisõit tuleb teha võimalikult ebamugavaks, siis läheb kohalikul elanikul elukeskkonnd palju paremaks.
Ehk siis viidatud seisukoha saab juba eos kuulutada Tallinna kontekstis pehmelt öeldes rumalaks.
Re: Liikluse planeerimisest
Ja-jaa, sellised asjad olid olemas juba nõukaajal. Mustamäel ABC-d ja Lasnamäel erinevate kohanimedega selvehallid kus elanikud pidid saama asjad aetud. Aga kuradi kommunistid , ikkagi ehitasid teid kuigi uue auto sai ainult eriloaga osta. Sõpruse puiestee ja Lasnamäele tahtsid isegi kiirtrammi käima panna. See kraav tuleks täis ajada! Või vähemalt 4 sõidurada kuuest jalgratturitele anda._dumbuser_ kirjutas: ↑29 Sept, 2024 14:13Et siis nagu teeks igale linnaosale oma poe (söök, jook, ehitus, jne), juuksuri, panga, kooli ja kui keegi tahab minna näiteks vanalinna vaatama (ma küll ei tea kes seda üldse enam tahab, minu tuttavatest on väga paljud kes pole sinna enam aastaid sattunud) siis unustagu ära sest see on miski muu linnaosa teema ja tal pole vaja sinna ronida.tsivi_list kirjutas: ↑29 Sept, 2024 13:27 Linnas peab olema mugav antud linnaosa elaniku jaoks, mitte mingi transiidi jaoks. Linnast peab saama ringiga ümber sõita mugavalt aga mitte linnast läbi. Linnast läbisõit tuleb teha võimalikult ebamugavaks, siis läheb kohalikul elanikul elukeskkonnd palju paremaks.
Üldiselt võib öelda, et idioot olla on kah inimõigus.
-
- Liige
- Postitusi: 2321
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Selle eesmärgi täitis tsivi listi postitus kuhjagaAMvA kirjutas: ↑29 Sept, 2024 14:03Mõtle ka ikka veidi enne kui postitad, kui just ei ole eesmärk ennast teadlikult rumalana näidata.tsivi_list kirjutas: ↑29 Sept, 2024 13:27 Linnas peab olema mugav antud linnaosa elaniku jaoks, mitte mingi transiidi jaoks. Linnast peab saama ringiga ümber sõita mugavalt aga mitte linnast läbi. Linnast läbisõit tuleb teha võimalikult ebamugavaks, siis läheb kohalikul elanikul elukeskkonnd palju paremaks.
Re: Liikluse planeerimisest
Minu arust oleks sellisel asjal mõnel pool katsetuseks täitsa jumet
:
piiraks linnaosasse sissepääsu nii, et autod ligi ei saaks ja vajalikud teenused-kauplused hakkavad asuma kas linnaosa piiril või selle taga, sest muidu ei pääse kaubaautod ligi.
Kui ikka mööblit vaja, las tassivad linnaosa piirilt seljas koju - igapäevane toidukott on köömes! Bussipeatustesse lähevad lapsed turvaliselt linnaosa piirile, sest liiklus linnaosa sees on lõpetatud. jne.
Loodan, et akf tsivi_list teeb oma kodukandis sellise eksperimendi ettepaneku.
Kui aga selgub, et ta elab eramajas väljaspool suuremat linna, siis on asi kurjast, sest tegemist oleks tüüpilise demagoog-targutajaga ...

piiraks linnaosasse sissepääsu nii, et autod ligi ei saaks ja vajalikud teenused-kauplused hakkavad asuma kas linnaosa piiril või selle taga, sest muidu ei pääse kaubaautod ligi.
Kui ikka mööblit vaja, las tassivad linnaosa piirilt seljas koju - igapäevane toidukott on köömes! Bussipeatustesse lähevad lapsed turvaliselt linnaosa piirile, sest liiklus linnaosa sees on lõpetatud. jne.
Loodan, et akf tsivi_list teeb oma kodukandis sellise eksperimendi ettepaneku.
Kui aga selgub, et ta elab eramajas väljaspool suuremat linna, siis on asi kurjast, sest tegemist oleks tüüpilise demagoog-targutajaga ...

Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Liikluse planeerimisest
Tallinnas oli see niimoodi siis kui Pronksi ja Raua tänav ja vist ka osa Narva maanteest suveks üles kaevati.
Tagasiside ei olnud hea.
Tagasiside ei olnud hea.
Re: Liikluse planeerimisest
Olukorra lahendaks maksustamine (nagu meie riigis kombeks). Miskid kaamerad linnaosa piirile ja iga kord kui kaamerasse sõidad - nätaki, pangaarvelt -5EURi. Me kõik hakkaksime kastiratastega sõitma.
-
- Liige
- Postitusi: 273
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Kastikat pole ja ligi viiekümneselt eelistan juba 4+ aastat isiklikliku elektritõuksiga linnas liigelda.
Mõnusalt püstine sõiduasend ja ei pea väntama.
Re: Liikluse planeerimisest
Endal tõuksi pole aga Bolti ja Tuulega sõidan mõnuga. Kui ilus Ilm on. Aga kogu logistikat ma tõuksile üles ei ehitaks.
Re: Liikluse planeerimisest
kas reaalselt on tõuksiga võimalik poekotti ka vedada?
Re: Liikluse planeerimi
Jalgade vahel vòi seljakotis. Aga Eestis peab vähemalt ûks auto peres olema, ilma on raske.
Re: Liikluse planeerimisest
Tänapäeval sõidetakse tõuksiga nutikas näpus ja mõlemad käed lahti - ratast juhitakse põlvedega. Üritame ikka trendidega kaasas käia. 

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
-
- Liige
- Postitusi: 273
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Kui suur su perekond on?tsivi_list kirjutas: ↑01 Okt, 2024 7:18 Põhiliselt käin poes jalgsi aga vahel ka tõuksiga. Alati seljakotiga.
Muidu pisut eilset liiklusstatistikat. Eile sai liikluses viga 6 inimest. Neist 2 jalgratturit ja 3 tõuksijuhti. Kuues kukkus bussis rulaatorilt maha.
https://www.delfi.ee/artikkel/120325688 ... ud-naisele
Re: Liikluse planeerimisest
Kahjuks toimus enamus neist ratturi ja tõuksiõnnetustest autojuhtide süül.Some kirjutas: ↑01 Okt, 2024 8:03Kui suur su perekond on?tsivi_list kirjutas: ↑01 Okt, 2024 7:18 Põhiliselt käin poes jalgsi aga vahel ka tõuksiga. Alati seljakotiga.
Muidu pisut eilset liiklusstatistikat. Eile sai liikluses viga 6 inimest. Neist 2 jalgratturit ja 3 tõuksijuhti. Kuues kukkus bussis rulaatorilt maha.
https://www.delfi.ee/artikkel/120325688 ... ud-naisele
Nüüd tuleb küll Trumm siia õiendama, et jalgratturid ja tõuksijuhid kihutavad uisapäisa ülekäigurajale, aga minu põhimõte liikluses on see, et ma vaatan alati ülekäigurajale lähenedes, kas keegi võiks seda ületada, sest mina olen liikluses tugevam osapool.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist