
3. käigu piirkiirus 170 kmh peaks olema 3 või 3+ liitrit 200 hj kandis bensiinimootor.
....Foorumielektroonikud, akf-d Peeter ja Olavi
Ma olen ilmselgelt ajast maha jäänud.ahto42 kirjutas: ↑08 Okt, 2024 8:19 Regulates the voltage output of the alternator within the specifications for a given vehicle.
The variable voltage control system supplies a Pulse Width Modulation (PWM) command signal to the IC voltage regulator to control power generation.
For example: The 2016 Maxima variable voltage control will regulate voltage output between 11.6 and 15.6 volts.
If the IC voltage regulator does not receive a PWM signal, it will regulate power generation based on the design specification of the IC voltage regulator.
For example: On the 2016 Maxima, if the variable voltage control is not active (no PWM signal), the IC voltage regulator will control voltage output between 14.1 and 14.7 volts.[/i]
W202-l algab ka punane ala kriipsuke 120 kraadist kõrgemal.Termomeetri punase osa alguse järgi võiks öelda, et vett mootori jahutussüsteemis ei kasutata, kasutatakse vedelikku mille keemistemperatuur võiks olla nii 130 kraadi juures.
Oluline on tänapäeva see, et kasutaja tunneks end "roheliselt" ja teised ühiskonnaliikmed talle näpuga ei näitaks. Auto kui statement.
Nissani süsteem on sitt.isakene kirjutas: ↑08 Okt, 2024 13:42Ma olen ilmselgelt ajast maha jäänud.ahto42 kirjutas: ↑08 Okt, 2024 8:19 Regulates the voltage output of the alternator within the specifications for a given vehicle.
The variable voltage control system supplies a Pulse Width Modulation (PWM) command signal to the IC voltage regulator to control power generation.
For example: The 2016 Maxima variable voltage control will regulate voltage output between 11.6 and 15.6 volts.
If the IC voltage regulator does not receive a PWM signal, it will regulate power generation based on the design specification of the IC voltage regulator.
For example: On the 2016 Maxima, if the variable voltage control is not active (no PWM signal), the IC voltage regulator will control voltage output between 14.1 and 14.7 volts.[/i]![]()
Foorumielektroonikud, akf-d Peeter ja Olavi, mille jaoks see hea on, et hakata PWM-iga pingeregulaatorit juhtima? Niipalju kui mul tööstusseadmetel PWM juhtimisega pistmist on olnud, on tegu tehniliselt üsna keerukate süsteemidega ja nii lihtsat asja nagu genekas saab igast asendist oluliselt lihtsamalt juhtida?
Mina ei saa aru, mis siin naljakat on??TTT kirjutas: ↑08 Okt, 2024 13:12 Termomeetri punase osa alguse järgi võiks öelda, et vett mootori jahutussüsteemis ei kasutata, kasutatakse vedelikku mille keemistemperatuur võiks olla nii 130 kraadi juures.
Geneka kallal jauramist ka, näide Subarult:
....Foorumielektroonikud, akf-d Peeter ja Olavi![]()
Ma pidasin just seda silmas, et PWM tahab toimimiseks eraldi kontrollerit saada. Tööstusseadmetes näiteks tähendab see seda, et igal PWM-i sööval vidinal on juhtkilbis päris kopsakat mõõtu kaart. Okei, kompaktsematel asjadel on mitme väljundiga kaardid. Pingeregulaatorid ja nende analoog- või digitaaljuhtimine on selle kõrval lihtne nagu lapsemäng. Millist tehnilist kasu saab lihtsa süsteemi oluliselt keerukamaks ajamisest?ahto42 kirjutas: ↑08 Okt, 2024 16:27 Nissani süsteem on sitt. Kõikidel uuematel sõidukitel on aku klemmide peal andurid vanasti ainult miinus, nüüd mõlemal. Olen jälginud 2017 Jeep GC wk2 ja 2014BMW F11 530xd pinget. Alati on üle 14V, ju neil kuidagi targemad genekad siis. Hoiavad voldid üleval aga amprid lasevad alla.
Ju siis nö loll juhtimine täidab samuti oma kliimaeesmärgi, sest kui ergutusele ei tule 12V, siis magnetväli lahjem ja genekas käib vabamalt ringi.
Saab reguleerival elemendil (transistor) hajuva võimsuse maha, mis tähendab vähem kadusid, vähem jahutusprobleeme.isakene kirjutas: ↑08 Okt, 2024 13:42 ...... mille jaoks see hea on, et hakata PWM-iga pingeregulaatorit juhtima? Niipalju kui mul tööstusseadmetel PWM juhtimisega pistmist on olnud, on tegu tehniliselt üsna keerukate süsteemidega ja nii lihtsat asja nagu genekas saab igast asendist oluliselt lihtsamalt juhtida?
Hoiavad voldid üleval aga amprid lasevad alla.
Naerunägu ei käinudki joonise kohta, vaata uuestiMina ei saa aru, mis siin naljakat on??
Mina oskan ja õpetan siin austatud Peetrit ja OLAVIt, kahju et sina sellest aru ei saaKui diplomeeritud akf seda skeemilt lugeda ei oska ja aru ei saa, siis ei ole mõtet "tarka" panna. Nagu Peeter ütles, et ei peagi kõike teadma ja see on ok.
Aa. Okei. Nii kõlab täitsa loogiliselt. Seni kuni töötab, on kindlasti hea ja tore lahendus. Ainult et töökindluse suhtes olen natuke umbusklik.
isakene kirjutas: ↑08 Okt, 2024 17:00Ma pidasin just seda silmas, et PWM tahab toimimiseks eraldi kontrollerit saada. Tööstusseadmetes näiteks tähendab see seda, et igal PWM-i sööval vidinal on juhtkilbis päris kopsakat mõõtu kaart. Okei, kompaktsematel asjadel on mitme väljundiga kaardid. Pingeregulaatorid ja nende analoog- või digitaaljuhtimine on selle kõrval lihtne nagu lapsemäng. Millist tehnilist kasu saab lihtsa süsteemi oluliselt keerukamaks ajamisest?ahto42 kirjutas: ↑08 Okt, 2024 16:27 Nissani süsteem on sitt. Kõikidel uuematel sõidukitel on aku klemmide peal andurid vanasti ainult miinus, nüüd mõlemal. Olen jälginud 2017 Jeep GC wk2 ja 2014BMW F11 530xd pinget. Alati on üle 14V, ju neil kuidagi targemad genekad siis. Hoiavad voldid üleval aga amprid lasevad alla.
Ju siis nö loll juhtimine täidab samuti oma kliimaeesmärgi, sest kui ergutusele ei tule 12V, siis magnetväli lahjem ja genekas käib vabamalt ringi.
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 3 külalist