Alternatiiviks oli läbi linnade, alevite, metsade ja põllumaa.Minule käib enim ajudele see, et läbi soode ja rabade oli hädasti vaja täiesti uue trassiga see niigi väike Eesti veel pooleks raiuda.
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
No see, et sinu arvates sellest rääkida ei taheta ja selle põhjuseks on RB on ikka väga puhtalt sinu isiklik (soov)mõttekonstruktsioon! Äkki on põhjus, miks sulle tundub, et sellest vähe räägitakse hoopis see, et kontrastina RB teemalise üldrahvaliku "laulupeoga" tundubki teema, mis sellist Türgi kireseriaali ei tekita, kuidagi vähekajastatuna?
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Siin on nüüd asjade järjekord segamini läinud.
RB ei "tule". RB ehitatakse. Suurte kuludega ja muuseas ka meie omadega.
Kui midagi hakata ehitama, võiks enne teada olla, milleks seda vaja on, mitte valmis ehitada ja siis hakata "võimalusi ära kasutama".
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Sekkudes majandusse veel rohkemate keeldude ja piirangutega. Selline tegevus on ametnike ja poliitikute seas kahjuks väga tavaliseks muutunud

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Lp. akf AndresTy: mitu protsenti Via Baltical toimuvast veoautoliiklusest on transiit?
P.S.
Masohhismist rääkimine läheb pisut demagoogia valdkonda, aga liikluse ohtlikkust näiteks saaks kõvasti vähendada Tallinna-Ikla maantee neljarajaliseks ehitamisega ning see a) maksaks vähem kui FB, b) tekitaks ka sõiduautodele koha, kus ohutult sõita ja c) jätaks ühe (loodusvaenuliku?) trassi rajamata.
Kremli troll.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Vaadates veoautode hulka, mis Soomest saabuvatelt autopraamidelt Lasnamäe mäest üles lähevad, arvaks, et päris märkimisväärne kogus. Ja lisaks Tallinna sadamale tulevad ju transiitveosed ka Muugale (MS Finbo Cargo) ja Paldiskisse.mitu protsenti Via Baltical toimuvast veoautoliiklusest on transiit?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ma küsisin protsenti, mitte arvamust. FB apologeedid peaksid seda ometi teadma, kuidas muidu saanuksid nad tasuvusarvutusi teha.
Kremli troll.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ka neljarealise Via Baltica puhul jääb meile ikkagi teede koormamine, müra ja õhu saastamine kaupa läbi Eesti vedavate rekade poolt. Loodusvaenuliku? Neljarealise maantee trassikoridori laius, müra ja õhusaaste?
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Statistikaameti 2023 aasta andmed ütlevad sedasi. See ei käi muidugi ainult Tallinn-Pärnu kohta, aga näitab ilmselgelt, et rahvusvaheline vedu triigib meie maanteedelt tublisti rohkem tonne üle kui riigisisene.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Aitäh! Ehk siis riigisisesed veod moodustavad kogumahust 37 % ja rahvusvahelised 63 %.
Nüüd oleks veel huvitav teada, kui suur osa rahvusvahelistest vedudest on transiit. Sest niipalju kui mina aru saan, on näituseks Hispaaniast Luunja kurgi toomine küll rahvusvaheline, aga mitte transiitvedu.
Kremli troll.
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Rahvusvaheline vedu võib ju ka rongiga teha, ei pea ju olema ainult transiit.Sest niipalju kui mina aru saan, on näituseks Hispaaniast Luunja kurgi toomine küll rahvusvaheline, aga mitte transiitvedu.
Sest numbrid on ikka päris suured, minu arust.
2'657'422 tuhat tonn x km jagatuna päevade peale teeb kuskil 1200 kuni 1500 rekkat päevas.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kes siin käsi murdsid teemal, kuidas Eestis RB tõttu kõik ehitusmaterjal otsa pidavat saama, võiksid tutvuda sellega siin...
https://kliimaministeerium.ee/sites/def ... nisson.pdf
Juba sissejuhatuses mainitakse, et laevateede süvendamisedt tekkivat märkimisväärset kogust liiva võiks kasutada ehituseks, selmet seda lihtsalt merre tagasi kaadata.
https://kliimaministeerium.ee/sites/def ... nisson.pdf
Juba sissejuhatuses mainitakse, et laevateede süvendamisedt tekkivat märkimisväärset kogust liiva võiks kasutada ehituseks, selmet seda lihtsalt merre tagasi kaadata.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Noh, ma vaatan ikka tulevikku ja tegelen juba ette selle maailmalõpu sarnase - kui RB valmis ehitatatakse - katastroofi mõjude leevendamisega

Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 85
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mereliiva ei saa mu teada kasutada ehituses, liiga ümmargune, ei lukustu nagu maapõue liiv. Kas maailmast saab liiv otsa?Lemet kirjutas: ↑15 Nov, 2024 11:14 Kes siin käsi murdsid teemal, kuidas Eestis RB tõttu kõik ehitusmaterjal otsa pidavat saama, võiksid tutvuda sellega siin...
https://kliimaministeerium.ee/sites/def ... nisson.pdf
Juba sissejuhatuses mainitakse, et laevateede süvendamisedt tekkivat märkimisväärset kogust liiva võiks kasutada ehituseks, selmet seda lihtsalt merre tagasi kaadata.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
idee on jumekas, kui materjal sobima peaks. mitu versta rb trassi selle mahuga tehtud saaks?
mõne üksiku vist heal juhul.
ja mille kohta käib eelpool viidatud statistikaameti jutt? kas ainult maanteeliikluse?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist