Autotehnikateema
-
- Liige
- Postitusi: 1678
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kliendil on õigus olla nii tark kui loll. Kui "viis sotti" on kommiraha, siis võibki rehvipoodi ilma kodutööd tegemata sisse lennata ja saada "testivõitja". Kui aga kodutöö on tehtud, siis teab ka klient, mida küsida. Absoluutselt iga asja ostmisega on nii moodi.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mul on olemas Conti Ice Contact 3 ja Nokian Hakkapelita 8 SUV. Nokian on selgelt "karvasema" mustriga ja küllap lumepudrus "kaevabki" paremini.parkija kirjutas: ↑15 Jaan, 2025 20:41 Kuidagi vaenulik on kapten kauge ida tootjate suhtes , kui saavad autotootjad autosi soomes , norras , rootsis testida , mis takistab rehvide testimist rehvitootjatel .
Mul tuttav kes jäärada sõidab teab väita et näiteks Continental on hea vaid libedal jääl , lobjakas olevat parim Nokia , mina kiiresti ehk aja peale ei sõida , mulle on oluline kindlapeale sihtkohta jõuda .
Conti on "lamellim".
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kui kasutada natukenegi interneti võimalusi, siis on suht lihtne sellest "viiest sotist" üks säästa, lihtsalt tuleb võibolla nädalake oodata.davidsoniharald kirjutas: ↑15 Jaan, 2025 22:55 Kliendil on õigus olla nii tark kui loll. Kui "viis sotti" on kommiraha, siis võibki rehvipoodi ilma kodutööd tegemata sisse lennata ja saada "testivõitja". Kui aga kodutöö on tehtud, siis teab ka klient, mida küsida. Absoluutselt iga asja ostmisega on nii moodi.
Mina pole füüsilises rehvipoes juba hulk aastaid käinud. Ka tööautodele ostame me rehvid netist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kaitseliidu sõidukid
Nende autode ostmisel tuleb jälgida mingit erivõimsuse kriteeriumi, suurte mootoritega N1G pikapid (nt 3,0 VW Amarok) lähevad maksustamisele sama rauaga luksusmaasturitega. Ja on totrusi, 2,8 Hilux ei lähe, aga hästi natuke võimsam Amarok läheb. Ühesõnaga üheksa korda arvuta ja üks kord osta.
Meil on majas üks pikap 2,5 125 kW diisel, aastamaks 107 eurot ja teine on vähem kui aastavanune, seal on aastamaks 226 eurot (120 kW).
Meil on majas üks pikap 2,5 125 kW diisel, aastamaks 107 eurot ja teine on vähem kui aastavanune, seal on aastamaks 226 eurot (120 kW).
Viimati muutis Kapten Trumm, 16 Jaan, 2025 14:13, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 08 Mär, 2018 21:14
- Kontakt:
Re: Kaitseliidu sõidukid
Totrusi leiab jah. Ka nt vanem 2.0 132 kw Amarok aastast 2015-2016 läheb mõnel juhul luksusmaasturina kirja (erivõimsus napilt üle 0,2kw/kg kandevõime kg arvestades). Ehk sisuliselt sama auto võib olla aastamaksuga ca €120 või ligi €700 ja registreerimismaksuga ca €600 vs ca €2600.Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Jaan, 2025 13:59 Nende autode ostmisel tuleb jälgida mingit erivõimsuse kriteeriumi, suurte mootoritega N1G pikapid (nt 3,0 VW Amarok) lähevad maksustamisele sama rauaga luksusmaasturitega. Ja on totrusi, 2,8 Hilux ei lähe, aga hästi natuke võimsam Amarok läheb. Ühesõnaga üheksa korda arvuta ja üks kord osta.
Meil on majas üks pikap 2,5 125 kW diisel, aastamaks 107 eurot ja teine on vähem kui aastavanune, seal on aastamaks 226 eurot (120 kW).
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseliidu sõidukid
Eks see erivõimsuse asi oli vist mõeldud nende Dodge Ramide ja asjade vastase rohuna (mida kõik hakkavad kui töist hädavajadust kurtma), kuid "kogemata" kukkus kirves ka suht säästlike diiselpikapite pihta, kui mõne ministeeriumi lauaülem imes pastakast Tambovi koefitsendi ega vaevunud seda reaalsete autode peal testima.
Suure diisliga pikap võib olla ka tegelik vajadus, kui sul on vaja 3-tonnist haaget mitte eriti siledal teel tirida ja 6,2 bensiinimotoriga RAM oma 25-liitrise kütusekuluga ei tundu mõistliku valikuna. Nende 2,8-3l diiselpikapite keskmine kulu on ikka seal 10 liitri kandis.
Mul poleks midagi selle vastu, kui neid N1 registreeritud Land Cruisere veits kärbitaks, aga on pikape, mis on tegelikult ikkagi räme tööauto, no ma poleks nii kindel.
Täna on uued pikapid valdavalt juba 2,0 piires mootoriga, Toyota ongi enamvähem ainus kättesaadav erand (saab ka 2.4 ja 2,8 mootoriga). Vaatamata tehase optimistlikele lubadustele tundub, et 10a tagune 2,5 125 kW mootoriga pikap veab 2-tonnist käru märksa atsakamalt kui 1,9 120 kW tänapäevane, kuigi jõudu on paberil pea samapalju. Downsizing tapab ka siin ja kauaks seda Hiluxigi enam on.
Suure diisliga pikap võib olla ka tegelik vajadus, kui sul on vaja 3-tonnist haaget mitte eriti siledal teel tirida ja 6,2 bensiinimotoriga RAM oma 25-liitrise kütusekuluga ei tundu mõistliku valikuna. Nende 2,8-3l diiselpikapite keskmine kulu on ikka seal 10 liitri kandis.
Mul poleks midagi selle vastu, kui neid N1 registreeritud Land Cruisere veits kärbitaks, aga on pikape, mis on tegelikult ikkagi räme tööauto, no ma poleks nii kindel.
Täna on uued pikapid valdavalt juba 2,0 piires mootoriga, Toyota ongi enamvähem ainus kättesaadav erand (saab ka 2.4 ja 2,8 mootoriga). Vaatamata tehase optimistlikele lubadustele tundub, et 10a tagune 2,5 125 kW mootoriga pikap veab 2-tonnist käru märksa atsakamalt kui 1,9 120 kW tänapäevane, kuigi jõudu on paberil pea samapalju. Downsizing tapab ka siin ja kauaks seda Hiluxigi enam on.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Puhtal jääl on parim Bridgestone spike3, järgmisena Michelin xin4 ja kolmandat ei mäletagi, oli conti või hakkapeliita.parkija kirjutas: ↑15 Jaan, 2025 20:41 Kuidagi vaenulik on kapten kauge ida tootjate suhtes , kui saavad autotootjad autosi soomes , norras , rootsis testida , mis takistab rehvide testimist rehvitootjatel .
Mul tuttav kes jäärada sõidab teab väita et näiteks Continental on hea vaid libedal jääl , lobjakas olevat parim Nokia , mina kiiresti ehk aja peale ei sõida , mulle on oluline kindlapeale sihtkohta jõuda .
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Kaitseliidu sõidukid
Lihtne, Hiluxil kandevõime 1 tonn ja mootor 150 kw, aga Amarokil kandevõime 885 (vms) ja mootor 170 (vms) kw. Kandevõime ja võimsuse suhtest tuleb see luksusmaasturiks tituleerimineKapten Trumm kirjutas: ↑16 Jaan, 2025 13:59 . Ja on totrusi, 2,8 Hilux ei lähe, aga hästi natuke võimsam Amarok läheb. (120 kW).

-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Kaitseliidu sõidukid
Alles 2 aastat tagasi upsizisid ju 2.8 pealeKapten Trumm kirjutas: ↑16 Jaan, 2025 15:06 Downsizing tapab ka siin ja kauaks seda Hiluxigi enam on.

Re: Autotehnikateema
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Autotehnikateema
Tea kuidas mujal, meil siin lõunas igatahes lamelli ilm. Lumi läinud, jääd ka pole. Vastu kevadet ikka võib rõkatada, aga praegune nädal talve ja piisav teehooldus mind naelu igatsema ei pannud. Naeltele võiks küll kehtestada maks - lõhud rohkem, maksa. Või õpi sõitma. Haanja kandi mehed oskavad ja kui nemad saavad sõidetud, siis miks mitte teised?
Re: Autotehnikateema
Naeltele kehtestatud maks on täiesti mõeldav kui on ka vastassuunaline rahavoog. Kui ei saa libedustõrjet tehtud maksab Maanteeamet autojuhile per päev.
Üldiselt on teekattel ikka mingid haardeteguri piirnormid mida riigil tuleb tagada. Ei ole niimoodi et kogutakse kütuseaktsiisi, prassitakse see maha ja õpetatakse autojuhti et sõidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele. Või kui on nii siis kütuseaktsiis selliseks nagu USA-s. Kah võib.
See on suht vana ja populaarteaduslik artikkel. Vastav määrus peaks ka kuskil olema kui juhtumisi 75 aastaks salastatud pole.
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/m ... eda-teada/
Üldiselt on teekattel ikka mingid haardeteguri piirnormid mida riigil tuleb tagada. Ei ole niimoodi et kogutakse kütuseaktsiisi, prassitakse see maha ja õpetatakse autojuhti et sõidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele. Või kui on nii siis kütuseaktsiis selliseks nagu USA-s. Kah võib.
See on suht vana ja populaarteaduslik artikkel. Vastav määrus peaks ka kuskil olema kui juhtumisi 75 aastaks salastatud pole.
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/m ... eda-teada/
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 08 Mär, 2018 21:14
- Kontakt:
Re: Kaitseliidu sõidukid
Kas 2015 aasta 132kw Amarok on luksusmaastur? Allpool kahe sama võimsusega automaatkastidega autode näitajad. Ühel on täismass väiksem ja sama tühimassi juures seega kandevõime samuti. Ja sellest tulenevalt on üks luksusmaastur, teine mitte. Automaksu erinevus ligi viiekordne.maksipoiss kirjutas: ↑16 Jaan, 2025 19:51Lihtne, Hiluxil kandevõime 1 tonn ja mootor 150 kw, aga Amarokil kandevõime 885 (vms) ja mootor 170 (vms) kw. Kandevõime ja võimsuse suhtest tuleb see luksusmaasturiks tituleerimineKapten Trumm kirjutas: ↑16 Jaan, 2025 13:59 . Ja on totrusi, 2,8 Hilux ei lähe, aga hästi natuke võimsam Amarok läheb. (120 kW).![]()
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Sellise need "geeniused" selle maksu tegid.alfa hotel kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 0:43 Kas 2015 aasta 132kw Amarok on luksusmaastur? Allpool kahe sama võimsusega automaatkastidega autode näitajad. Ühel on täismass väiksem ja sama tühimassi juures seega kandevõime samuti. Ja sellest tulenevalt on üks luksusmaastur, teine mitte. Automaksu erinevus ligi viiekordne.
Re: Autotehnikateema
Aga miks on kandevoime väiksem ?
Mis jääb rääkimata ?
Mis jääb rääkimata ?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist