Kui ülevaatusel oled käinud, siis kindlasti oled ka märganud, et seal pannakse auto odomeetrinäit kirja.
Autotehnikateema
Re: Nutt ja hala
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Nutt ja hala
Ma tänapäeval alkoholi süüks midagi eriti ei pane. Võrreldes 90. aastatega. Pigem need vaprad ja ilusad, kes nii nagu tänagi lumetuisus enne kurvi oma uhke limoga minust kui teel tukkuvast 90-95 liikuvast seisvast postist mööda kimasid. Hilisemates teadetes tavapäraselt, et kaldus vastassuuna vööndisse...
Re: Nutt ja hala
Peab tunnistama, et ei ole. Annan ühelt poolt auto ära ja saan selle teiselt poolt jälle kätte ja mul pole aimugi, mida nad seal sees teevad
Nutt ja hala
Paneb oma või ennast huvitava auto nr. sinna lingil antud kastikesse kirja ja saab vastu avaliku data mis sisaldab ka nt. Läbisõidu graafikut.
https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... sf?lang=et
https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... sf?lang=et
Re: Nutt ja hala
No vot, mine siis vaata Transpordiameti lehelt "minu sõidukid", mis seal kirjas on. Kui aus olla siis aastal 2025 sellist juttu kuulda on veidi imelik.
Re: Autotehnikateema
Ma olin Austrias suusainstruktorite kursusel samas toas Belgiast tulnud härrga, kes tegi selle sõidu Tesla Y autoga. Tema rääkis, et pidi iga 250 km tagant tegema ühe peatuse. Eks kiirteedel on kiirused kah suuremad ja ka kulu vastavalt. Minu jaoks on 250 km liiga lühike ots. Tavaliselt teen lõuna poole sõites esimese pikema peatuse kuskil Leedus või isegi Poolas.Some kirjutas: ↑13 Veebr, 2025 21:54 Särtsukast. Sõitsin täna Tartusse. Hommikul pakkus pardaarvuti läbisõiduks 300km. Tee lahtiajamata, neljarealisel kiirusepiirang 80km/h, temp -4C. Tartu jõudes aku jääk 40% ehk 120km. Keskmine kulu 19,5kWh/100km. Lõunakeskuses panin Circle K laadima, pärast Burger Kingi einet oli juba 80% akut täis, ehk siis piisavalt. Pean ka homme Tartus olema nii, et jäin siia ööbima. Aga jah, särtsukat kartma ei pea, mingid kiiksud on aga plussid ka täitsa olemas.
Re: Autotehnikateema
Tee lahtilükkamisest loobumine näikse minu tähelepanekut põhjal Tartu mnt neljarealisel osal kujunenud kauniks traditsiooniks, kogu teehooldus piirdubki kiiruse piiramisega...Tee lahtiajamata, neljarealisel kiirusepiirang 80km/h,
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Kollane rõngas küünla isolaatoril.
1) Pöhjus?
2) Tekke mehanism?
3) Kuidas vältida?
1) Pöhjus?
2) Tekke mehanism?
3) Kuidas vältida?
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Koroona (mitte haigus) effekt.
Vältimine ei ole vajalik, kuna ei sega mootori tööd.
Vältimine ei ole vajalik, kuna ei sega mootori tööd.
Viimati muutis AMvA, 14 Veebr, 2025 13:05, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44176
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Töötanud küünlal on seal kohas mingi pruun triip pea alati, tundub, et see pärineb kondentsniiskusest, kuumusesele järgi andnud galvaanikast ehk tegu on mõnikord ka lihtsalt rauaroostega. See metallist korpus lihtsalt roostetab ka. Rõhutan KA.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
logistik76
- Liige
- Postitusi: 316
- Liitunud: 18 Mär, 2020 15:20
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
(Pinna-)tuisuga ei saagi lükata.
Või täpsemalt saab, aga suuremat tolku pole. Juba nõuka aeg oli nii.
Re: Autotehnikateema
Norra, Rootsi ja Soome seda siiski teevad. Olen isegi Norras ja Rootsis sahkade sabas sõitnud ja küüsi närinud, kas jõuab laevale või mitte. Ja meil ei tehta seda ka peale pinnatuisu lõppu, vaid lastakse südamerahuga lumi kinni sõita ja totaalsed jääkonarused tekkida. Norras, muideks, sõidavad teesahad juba enne tuisu kohalejõudmist ringi ja puistavad teid üle, et jääkonaruste teket vältida.Pinna-)tuisuga ei saagi lükata.
Või täpsemalt saab, aga suuremat tolku pole. Juba nõuka aeg oli nii.
Aga kisub juba nutu ja hala teemaks...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Autod ja komponendid, millest esimesed on koostatud on projekteeritud arvestusega et nende kasutuskeskkond ja -tingimused on tavalisest koduperenaise elukeskkonnast tiba karmimad.
Ehk tulles tagasi algusesse - mis probleemi me üritame lahendada?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autotehnikateema
Kuidas see kollane rõngas mootori tööd segab?
Ja küünal on püsikulu ning vahetataksegi aegajalt välja. BKR6E küünal muideks, maksab viieka.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Nutt ja hala
Mul on kahel korral (kahel erineval autol) ülevaatusel 100 000km juurde kirjutatud.
Esimene selgus, kui autot müües nõuti, et viiksin spido näidu registris olevaga vastavusse ja teise avastasin juba ise kohe pärast ülevaatust numbreid kontrollides.
Kusjuures valet numbrit saab korrigeerida see sama ülevatusepunkt (sama inimene) ja kui see inimene on töölt lahkunud, siis võib tekkida püsiv probleem auto edasimüügil.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot], NAFO ep ja 2 külalist