Klemm eitas, et on ise üldse midagi leidnud. Talle tehti korralik promo oskajate inimeste poolt.Klemm lihtsalt leidis moodsama kanali oma valijate mobiliseerimiseks.
TikToki abiga leiti üles inimesed, kelle poliitiline eelistus oli "olen kõigis üsna pettunud" ja kelle tarbimisharjumus oli "olen passiivne tarbija, söön seda mida antakse" (TikTokis on see pigem reegel). Rumeenias ei ole usaldus poliitilise protsessi vastu kõrge, selliseid inimesi leiti palju. Osav talitamine tagas, et tähtsal perioodil nägid nemad seda rüütlit valgel hobusel ja neist oluline protsent tegi otsuse tema kasuks. Kõigist valijatest siis ca. 20%.
Kui kõik kandidaadid sama hea esinduse saaks, võiks öelda "aus mäng, olgugi et nuiadega". Paraku juhtus nii, et teised mängus ei osalenud. Rumeenia valimiste esimese vooru võidu otsustas välismaa firma algoritm ja tõenäoliselt teise välisriigi spetsid seda suunamas.
Kas seda lubada, on hea küsimus, umbes sama hea, kui "kas hoiatada inimesi, et nad jalutavad miiniväljal". Rumeenia kohus otsustas, et nad ei luba sellist mängu.