No täpselt! Mu kahel mu kolleegil oli RAV4, üsna sama vana. Ühel 2,0 bens ja teise mingi hybrid. Bensuka keskmine kütusekulu oli/on mingi 6,5 ja hybridil 8 või isegi 8+. Bensukamees sõidab oma RAV4-ga edasi, aga hybrid on ammu turgu pandud ja asendatud diisel Škodaga.Värskes Autolehes on üks suurte linnamaasturite võrdlustest, mis on kui õpikunäide sellest, et see hübriidautode haipimine on lihtsalt jamps. Mazda osales seal seninägematu 3.3 liitrise rida-6 diisliga (!), mis hoolimata 245-st hobujõust ja igasugu hübriidjampsi puudumisest, võttis Hyundai ja Volvo konkurentidest (mis kasutasid downisize "moodsat" bensuturbot ja hübriidi) umbes 2 liitrit kütust vähem 100 km läbimiseks, pakkus sarnast kiirendust, kuid oli oluliselt kiirem (180 kmh vs 220 kmh). Arusaadavalt oli ka CO2 emissioon väiksem.
Jääbki segaseks, miks neid diiselautosid üritatakse surnuks maksustada, kui tegelikult eksisteerib nii kütuse kui CO2 sääst.
Mazda on meeldiv autotootja, antud hetkel üldse, kuna mingeid mikromootoreid ei puššita ja isegi golf klassi pillidel on 2 liitrised jõuallikad peal.
A huvitav on, et hübriidisepad pole gaasiturbiini enda jaoks avastanud. Primaarse jõuallikana see end ei õigustanud, aga elektri genereerimisel peaks töörežiim olema soodne ja saavutama korraliku kasuteguri. rääkimata sellest, et gaasiturbiin on oluliselt kompaktrsem, kui kolbmootor, ning pm ka lihtsam.