Seega - Eestist Ukrainasse sõdima läinud tüübid võiksid Ukrainas sõdimise asemel hakata elimineerima hoopis Luhamaalt üle piiri (nn "Kasahstani") minevaid kaubavaguneid. Kasu Ukrainale oleks vbl suuremKriku kirjutas: ↑21 Aug, 2025 7:43... Kemppi seadmed on jõudnud Venemaale (ja otse Vene sõjatööstusse) massilistes kogustes ja tõenäoliselt sanktsioonidest mööda minnes. Ajakirjanike saadetud arveid ja andmeid uurinud Kemppi ütleb aga, et kõik sellised tehingud on toimunud nende teadmata ja on erinevate edasimüüjate soolo
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
-
- Liige
- Postitusi: 4623
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mis takistab rahapatakaga iigorit jalutama stokkerite ja keevitusmaailmade vahel ning ostma kokku ohjeldamatult Kemppi kraami ?
Kuidas Kemppi seda takistada saaks ? Keelaks edasimüüjatel müümise ?
Kõik taandub kahjuks piirikontrollile ja kui see on legaalne siis..
Kuidas Kemppi seda takistada saaks ? Keelaks edasimüüjatel müümise ?
Kõik taandub kahjuks piirikontrollile ja kui see on legaalne siis..
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Jah, muidugi saab keelata edasimüüjatel Venemaale müümise.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
https://www.delfi.ee/artikkel/120398393 ... kergendamaÜks valitsusallikas ütles agentuurile anonüümselt, et maksutõus on vältimatu, kuna vastasel juhul ei suuda riik eelarve täitmist tagada, isegi kui kaitsekulusid kärbitakse. Ühe põhjusena nimetatakse lääne sanktsioonide survet energiaekspordile. „Nafta- ja gaasitulud langevad ja majandus ei suuda seda üleni kompenseerida,“ ütles allikas.
Sama allika sõnul teatatakse septembris avaldatud eelarvedokumendis sõjaliste kulude suhtarvuks 8% SKT-st, ehkki tegelikud kulud on mõnevõrra suuremad. 2026. aastal kulude langetamist ei prognoosita ning 2027. aasta puhul on see võimalik ainult juhul, kui Vene-Ukraina sõda peaks lõppema. „Ka relvarahu korral tuleb mürskude ja droonide tootmist jätkata, ehkki veidi väiksemas mastaabis,“ ütles allikas. „Enne „sõjalist erioperatsiooni“ eksisteerinud taseme juurde ei ole tagasiteed.“
Allikate seas on ka endine Vene keskpanga aseesimees Sergei Aleksašenko, kelle sõnul peab valitsus lisaks maksutõusule tõenäoliselt tegelema ka kulude kärpimisega. Majandusteadlase sõnul puudutab see nii pensionide kui muude sotsiaaltoetuste indekseerimist, nii et need kasvaksid ametlikust inflatsioonist aeglasemalt. Keskpanga väitel on inflatsioon tänavu 6%-7%, kuigi sõltumatutes vaatlejates tekitavad nii väikesed numbrid kahtlust. Tarbijaküsitluse järgi oli Vene majapidamiste ootus inflatsioonile augustis 13,5%.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
-
- Liige
- Postitusi: 291
- Liitunud: 28 Veebr, 2022 19:48
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Huvitav jutt Orklandia ökonoomika tulevikust.
https://www.youtube.com/watch?v=GCOBoXCbGfw
https://www.youtube.com/watch?v=GCOBoXCbGfw
-
- Liige
- Postitusi: 291
- Liitunud: 28 Veebr, 2022 19:48
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Orkistani kütuse kriis süveneb iga päevaga
https://www.youtube.com/watch?v=9_dcAdCIKks
https://www.youtube.com/watch?v=8wls5cGZjVs
https://www.youtube.com/watch?v=SxTi21Eo_J4
https://www.youtube.com/watch?v=9_dcAdCIKks
https://www.youtube.com/watch?v=8wls5cGZjVs
https://www.youtube.com/watch?v=SxTi21Eo_J4
- PaganHorde
- Liige
- Postitusi: 4372
- Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
- Asukoht: www
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kui vaid 13% tekitab nii suure probleemi siis võib vaid ette kujutada mis oleks kui nad saavutaks 50%lennumudelist kirjutas: ↑20 Aug, 2025 23:04 Kirjutavad jah.
https://www.themoscowtimes.com/2025/08/ ... ine-a90300
Puudus olevat suurim Kaug-Idas. Ukraina droonilöögid on kuu ajaga rivist välja löönud 13% nafta rafineerimisest. Kasutusele on võetud kupongisüsteem, mis peaks heidutama kütusega spekuleerimist (tuttav süsteem neile, kes nõukogude aja lõppu vaadata saanud).
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tegelikult on asi ilmselt lihtsam, ei pea keegi Stokkeris käima. Inimene on oma loomult ahne ja soovib ikka rohkem raha teenida. Kemppil on olemas koostööpartner -edasimüüja Kasahhis. Siiani on ostnud näiteks mingit keevitusaparaati 100 tk aastas. Nüüd äkki saadab tellimuse 100 aparaati kuus ehk 12 korda rohkem. Soome Kemppi mingi müügidirektor saab aru, et ilmselt nad Venemaale lähevad, aga...rahaline müügiboonus on ju see, mis sunnib selle unustama ja palgapäeval laekub hoopis kopsakam summa pangaarvele. Kasahhi müügimees pigistab silma kinni ja müüb need 100 aparaati Venemaale (kuhu ta varem müünud pole) ja ka tema saab palgapäeval selle eest heldelt tasutud. Ma arvan, et nii need asjad umbes käivad.Madis Reivik kirjutas: ↑21 Aug, 2025 10:31 Mis takistab rahapatakaga iigorit jalutama stokkerite ja keevitusmaailmade vahel ning ostma kokku ohjeldamatult Kemppi kraami ?
Kuidas Kemppi seda takistada saaks ? Keelaks edasimüüjatel müümise ?
Kõik taandub kahjuks piirikontrollile ja kui see on legaalne siis..
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Olulist vahet pole. Turul on paanika lahti läinud ja kõik, kellel vaba mahutiparki juhtub olema, need selle ka täis ostavad ja X kordse vaheltkasuga maha müüvad. Lisaks läheb lahti massiline varastamine. Suurem defitsiit tekitab kõrgema hinna.PaganHorde kirjutas: ↑21 Aug, 2025 18:49Kui vaid 13% tekitab nii suure probleemi siis võib vaid ette kujutada mis oleks kui nad saavutaks 50%lennumudelist kirjutas: ↑20 Aug, 2025 23:04 Kirjutavad jah.
https://www.themoscowtimes.com/2025/08/ ... ine-a90300
Puudus olevat suurim Kaug-Idas. Ukraina droonilöögid on kuu ajaga rivist välja löönud 13% nafta rafineerimisest. Kasutusele on võetud kupongisüsteem, mis peaks heidutama kütusega spekuleerimist (tuttav süsteem neile, kes nõukogude aja lõppu vaadata saanud).
Ainus hea lahendus on ikkagi turg kütusega üle ujutada ja paanika kaob, kui kütust on saada nagu varem. Oma tehaste baasil nad seda enam ei tee, UKR põletab neid ikka järjest rohkem maha. Jääb siis üle import. Näiteks Indiast. Saadavad oma toornafta sinna ja ostavad valmiskütuse Indialt tagasi.
On ka variant, et kütuse hind täiesti vabaks lasta. See viib hinna kosmosesse, mis viib tarbimise alla. Kütus saab olema rõveda hinnaga, aga tanklates on see olemas. Vaesema rahva jaoks saab alati talongid kehtestada. Varastamist see muidugi ei piira.
Miski ei sega seda kõike korraga tegemast - kütuse import, vabam hind ja talongid või kompensatsioonid vaesematele.
Piiriäärsed elanikud saavad hakata Põlvas või Võrus tankimas käima. Või otsivad meie ärikad oma 100 l paakidega autod üles ja hakkavad kütust Luhamaa kaudu Petserisse vedama

Kas kütuse eksport Läänest Venesse ärina on sanktsioneeritav tegevus?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Täpne ja tõetruu olukorra kirjeldus. Aga niikaua kui Hiina ja India sanktsioonidega ei ühine, Venemaa majandus ei kuku selliselt, mis sõja lõpetaks.Tegelikult on asi ilmselt lihtsam, ei pea keegi Stokkeris käima. Inimene on oma loomult ahne ja soovib ikka rohkem raha teenida. Kemppil on olemas koostööpartner -edasimüüja Kasahhis. Siiani on ostnud näiteks mingit keevitusaparaati 100 tk aastas. Nüüd äkki saadab tellimuse 100 aparaati kuus ehk 12 korda rohkem. Soome Kemppi mingi müügidirektor saab aru, et ilmselt nad Venemaale lähevad, aga...rahaline müügiboonus on ju see, mis sunnib selle unustama ja palgapäeval laekub hoopis kopsakam summa pangaarvele. Kasahhi müügimees pigistab silma kinni ja müüb need 100 aparaati Venemaale (kuhu ta varem müünud pole) ja ka tema saab palgapäeval selle eest heldelt tasutud. Ma arvan, et nii need asjad umbes käivad.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Praegu on kütusetarbimise tippaeg - saagikoristus ja sügiskülv. Seal vähem kütust kulutada ei saa (sügis on vihmane, kulub palju rohkem tavapärasest) ja kõrgem kütusehind lennutab toiduainete hinnad lakke. Logistika ka ilmselt palju vähem kulutada ei saa. Vähem saavad kulutada ainult eraautode omanikud, aga ka mitte kõik.
Ja kui lisandub varude soetamine, siis defitsiit suureneb veelgi.
Ja kui lisandub varude soetamine, siis defitsiit suureneb veelgi.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Peamine probleem on bensiinis ehk siis enamuses nn tava-autokütuses (videod pikkadest sõiduautode järjekordadest). Sinu viidatud põllumjandusega seotud tegevused/tehnoloogiad sõidavad diiselkütusega, mille defitsiidi teemat nii teravalt pole esile tõstetud.Rebane11 kirjutas: ↑21 Aug, 2025 21:46 Praegu on kütusetarbimise tippaeg - saagikoristus ja sügiskülv. Seal vähem kütust kulutada ei saa (sügis on vihmane, kulub palju rohkem tavapärasest) ja kõrgem kütusehind lennutab toiduainete hinnad lakke. Logistika ka ilmselt palju vähem kulutada ei saa. Vähem saavad kulutada ainult eraautode omanikud, aga ka mitte kõik.
Ja kui lisandub varude soetamine, siis defitsiit suureneb veelgi.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
On ikka küll.EnnR kirjutas: ↑22 Aug, 2025 10:55Peamine probleem on bensiinis ehk siis enamuses nn tava-autokütuses (videod pikkadest sõiduautode järjekordadest). Sinu viidatud põllumjandusega seotud tegevused/tehnoloogiad sõidavad diiselkütusega, mille defitsiidi teemat nii teravalt pole esile tõstetud.Rebane11 kirjutas: ↑21 Aug, 2025 21:46 Praegu on kütusetarbimise tippaeg - saagikoristus ja sügiskülv. Seal vähem kütust kulutada ei saa (sügis on vihmane, kulub palju rohkem tavapärasest) ja kõrgem kütusehind lennutab toiduainete hinnad lakke. Logistika ka ilmselt palju vähem kulutada ei saa. Vähem saavad kulutada ainult eraautode omanikud, aga ka mitte kõik.
Ja kui lisandub varude soetamine, siis defitsiit suureneb veelgi.
https://www.youtube.com/watch?v=SxTi21Eo_J4
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ei ole spets aga nagu aru saan siis toornaftast saab korraga nii bensiini, diislit kui ka masuuti(+ igasugu muud raskeõlid). Ehk siis kui bensiin on otsas peab olema jama ka diisliga. Vähemalt rafineerimise poolt vaadates. Vbolla on jama "ainult" bensiini laiali vedamisega tanklatesse, kuna kütusega varustatakse esmajärjekorras sõjavägeEnnR kirjutas: ↑22 Aug, 2025 10:55Peamine probleem on bensiinis ehk siis enamuses nn tava-autokütuses (videod pikkadest sõiduautode järjekordadest). Sinu viidatud põllumjandusega seotud tegevused/tehnoloogiad sõidavad diiselkütusega, mille defitsiidi teemat nii teravalt pole esile tõstetud.Rebane11 kirjutas: ↑21 Aug, 2025 21:46 Praegu on kütusetarbimise tippaeg - saagikoristus ja sügiskülv. Seal vähem kütust kulutada ei saa (sügis on vihmane, kulub palju rohkem tavapärasest) ja kõrgem kütusehind lennutab toiduainete hinnad lakke. Logistika ka ilmselt palju vähem kulutada ei saa. Vähem saavad kulutada ainult eraautode omanikud, aga ka mitte kõik.
Ja kui lisandub varude soetamine, siis defitsiit suureneb veelgi.

[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Sõjavägi hakkab ju poole rohkem kütust nõudma sest prapporid
hakkavad ka rohkem müüma ,turg on meeletu.
hakkavad ka rohkem müüma ,turg on meeletu.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: eestlane356 ja 13 külalist