On ta ikka kiire? Kes ikka kiiresti (nagu päriselt kiiresti) tahab Euroopasse saada - lendab.AndresTy kirjutas: ↑27 Aug, 2025 12:06Et siis lugupeetu arvates pole Eestile tarvis kiiret otseühendust Euroopaga alternatiiviks lennu-, auto- ja mereliikusele?avrnbr kirjutas: ↑20 Aug, 2025 17:19 No aga türi küll, miks selle mõne trammi pärast peab siis jälle miljardeid põletama?
Olemasolevate trasside uuendamine oleks kõik need trammide tarvidused rahuldanud, olgu see rööpmelaius, mis ta siis on. Olgu siis läbi Tartu või läbi Pärnu.
Mujal maailmas teatakse ka mitme rööpalaiusega lahendusi.
Selle peale küsiks küll: Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43804
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
See lennunduse kiiruse eelis on suht näiline. Esiteks, mitte igale poole ei saa Tallinnast otse. Lähed Tallinnast lennukile, lendad Riiga, ajakulu 2,5 tundi (2 tundi passid lennujaamas sellest), kui sealt kohe ei lähe, siis passid Riias paar tunnikest. Ja sugugi mitte iga päev kõikjale ei saa.
Olen mingil perioodil käinud Oslo vahet. Kui sinna sai enamvähem inimlikult (ümberistumine Helsinkis, paar tundi passida), siis tagasi tulles passisin Helsinkis 6 tundi ja jõudsin Tallinna kesköö paiku. Kiire? Ladus?
RB rong hakkab kindlasti käima tihemini kui kord päevas. Tallinna lennujaam on lennunduse urruauk ja mõnessegi kohta minek sunnib küsima, et miks meil sellist "lennundust" üldse pakutakse.
Olen mingil perioodil käinud Oslo vahet. Kui sinna sai enamvähem inimlikult (ümberistumine Helsinkis, paar tundi passida), siis tagasi tulles passisin Helsinkis 6 tundi ja jõudsin Tallinna kesköö paiku. Kiire? Ladus?

RB rong hakkab kindlasti käima tihemini kui kord päevas. Tallinna lennujaam on lennunduse urruauk ja mõnessegi kohta minek sunnib küsima, et miks meil sellist "lennundust" üldse pakutakse.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Reductio ad absurdum.
Ei ole mitte midagi, mida oleks vaja IGA HINNA EEST. Vabadus välja arvatud. Seega on see küsimuse asetus olemuslikult demagoogiline ning sellele ei saa tegelikult vastata.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kui foorumlane näeb lahendust sellises "kiires" lipp-lipi, lapp-lapi peal raudteeühenduses ja kus nagu rööpmelaiusel polegi mingit tähtsust(Halloo!)
Sinu demagoogiatõlgendus on aga täielik jama, Marvin. Paned mulle sõnu suhu omistad mulle seisukohta, mida mul pole kunagi olnud
, alternatiiviks Euroopa laiusega kiirraudteele, siis on mu küsimus, et miks selline jama, kui RB pakub päriselt kiire raudteeühenduse. Ja siit ka küsimus, et miks tema arvates Eestile pole kiiret ühendust vaja.Olemasolevate trasside uuendamine oleks kõik need trammide tarvidused rahuldanud, olgu see rööpmelaius, mis ta siis on. Olgu siis läbi Tartu või läbi Pärnu.
Mujal maailmas teatakse ka mitme rööpalaiusega lahendusi.
Sinu demagoogiatõlgendus on aga täielik jama, Marvin. Paned mulle sõnu suhu omistad mulle seisukohta, mida mul pole kunagi olnud
nagu ma oleksin kuskil öelnud, et ma tahan RB-d iga hinna eest.Ei ole mitte midagi, mida oleks vaja IGA HINNA EEST.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ma siis vastan ise - SELLE hinna eest ei ole SELLIST ühendust vaja. S*tt diil.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ootaks siis Trummilt näiteid, kuidas rongiga näiteks Barcelonasse, Londonisse, Pariisi ja ka loomulikult Oslosse saab kiiremini kui lennukiga.Kapten Trumm kirjutas: ↑27 Aug, 2025 13:14 See lennunduse kiiruse eelis on suht näiline. Esiteks, mitte igale poole ei saa Tallinnast otse. Lähed Tallinnast lennukile, lendad Riiga, ajakulu 2,5 tundi (2 tundi passid lennujaamas sellest), kui sealt kohe ei lähe, siis passid Riias paar tunnikest. Ja sugugi mitte iga päev kõikjale ei saa.
Olen mingil perioodil käinud Oslo vahet. Kui sinna sai enamvähem inimlikult (ümberistumine Helsinkis, paar tundi passida), siis tagasi tulles passisin Helsinkis 6 tundi ja jõudsin Tallinna kesköö paiku. Kiire? Ladus?![]()
RB rong hakkab kindlasti käima tihemini kui kord päevas. Tallinna lennujaam on lennunduse urruauk ja mõnessegi kohta minek sunnib küsima, et miks meil sellist "lennundust" üldse pakutakse.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Lihtne, lähed Balti jaamas rongi peale, paned silmad kinni ja kujutad ette et sõidad Londonisse ( see et kusagilt kostab "järgmine peatus Turba " on pisiasi.
-
- Liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Jah, tore oleks kui selline TGV pühiks Tallinnast minema ja viuhti via Varssavi oleks Berliinis. Aga ma ei näe kuskilt sellist asja tulemas. Eks me ise oleme süüdi, et nii laisad lapsi tegema oleme. Kui tõsiselt on põhjus ikka seesama- siin maanurgas ei ela nii palju inimesi, et see värk ennast ära tasuks. Ma tahaks teada, mis euronõue keelaks olemasolevad trassid euroopa laiusele üle viia ja kohati veidi trassi õgvendada, seda enam, et meil praegu erilist kaubavedu ei toimu ja bussidega rongireisijate vedamises on ka kogemus olemas. Seda käkki, mis tulemas on ma küll kõva häälega ei julgeks kiirraudteeks nimetada. Niipalju kui ma kuulnud olen planeeritakse kiirusi, mis on täesti õlgamööda minu poolt pakutud rekontrueerimise variandile. Praegu on mudugi tore- paljud kolleegid pinnasevedajad ja muud ehitajad saavad tööd aga seda kõike , nii uut kui ka vana on ju hooldada vaja.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline