minu teada on neil õhk-õhk rakettidel ette nähtud, mitu korda võib tiiva all lendama minna ja maale tagasi tulla, enne, kui garantii mööda saab. ja see number on suht väike. pärast seda läheb rakett siis vist kas väljaõppe käigus välja laskmisele või utiili. mis kordade arvu määrab, ma ei tea, loogiline oleks, et koormused manööverdamisel/maandumisel võivad painutada/väänutada midagi või siis tahkekütuse ´briketiga´ juhtub midagi , mõraneb vms.Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Sept, 2025 8:38
Vandenõule valab kindlalt õli tulle see, et ühel fotol oli üks lennuk 4 asemel 3 raketiga. Selle põhjus võis olla ka see, et relvastuse pardale tõstmisel avastati mingi relva lennukile kinnitamist mittelubav rike ja kuna aeg pressis takka ja ühte lisaraketti laos polnud, siis läkski kolmega - mingi rahuaegne ülelend, milleks muretseda.
iga raketil peaks olema oma ´logi´ kasutusajaloo kohta.
sestap ka suht levinud pildid, kus rahulikumal ajal patrullis lennukil 1 rakett all, mis paistab ju natuke lahja, aga ka rikkaimatel riikidel on vist valus 1-2 milj. raha rutiinselt maha kanda .