Lennuõnnetused
Re: Lennuõnnetused
Kütusega mingi probleem, nt. vesi sinna sisse sattunud? Mingi ummistus kusagil süsteemis?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
-
- Liige
- Postitusi: 1694
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Elektrikatkestus lennukis ei seiska mootoreid ja nad on endiselt kontrollitavad. Mootoril on oma generaator, mis mootori juhtimist toidab. Gaasihoova andurid on osa mootori juhtsüsteemist.lennumudelist kirjutas: ↑12 Juun, 2025 19:19 RAT-i käivitumine viitaks elektrikatkestusele lennukis. Kui tõde, siis piloodid võisid võimsuse kangi kasvõi ribadeks kiskuda, aga võimsust juurde saada ei tarvitsenud.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Lennuõnnetused
Vaatasin ka mõned podcastid läbi, Mentour Now külaline/kaasautor rääkis olukorrast kus piloot teliku sisse tõmbamise asemel tagatiivad ära koristas. Üks huvitav juhtum oli ka kus tehnikud lisasid 37 korda normist rohkem "desoainet" mis hoiab kontrolli all bakterite ja seente vohamise. (tuli mulle ka üllatusena, et paagi sees selline elu võib käia) Tol lennukil alguses probleeme polnud, läks käima ja tegi mõned lennud, enne kui probleemid tekkisid.... mine tea.
https://safetyfirst.airbus.com/fuel-mic ... treatment/
https://safetyfirst.airbus.com/fuel-mic ... treatment/
-
- Liige
- Postitusi: 944
- Liitunud: 09 Jaan, 2024 18:14
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Selle foto najal nõustun, tiiva seadistus ei soosi maksimaalse tõstejõu arendamist. Ei ole rämedalt valesti, aga ei tarvitse olla õigesti.ruger kirjutas: ↑12 Juun, 2025 19:35 Kommentaar mingilt piloodilt.https://x.com/PilotPoli/status/1933091986543886618See on ekraanipilt AI171 allakukkumise videost. Olen veendunud, et neil on klapid asendis 0. Klapid peaksid olema seatud 5 või 15 kraadi peale. 37 °C õhutemperatuuri ja täiskütuse korral tähendaks see 100% seda, et lennuk ei saa tõusta.
Tiiva läbipainet silmaga lugeda on ebateadus, aga mina loen kohvipaksu pealt välja suure läbipainde, arvan et küllap on lennuk täislastis.
Kas tõusunurga lisamine tõesti ei võimalda valet tiiva seadistust üle elada, teab sellise lennuki juhtimist õppinud inimene öelda. Mina laiutan käsi - intuitsioon ütleb, et tõusunurk aitab, tegelikku teadmist ei oma.
P.S.
Parandus: uudis parandatud, minu varem lisatud lause ei vasta tõele. BBC sõnul tüüp ei mäleta, kuidas pääses. "Delfi uudistest lugesin, et ainus ellujäänud pardal viibinu Ramesh Vishwashkumar hüppas enne maa tabamist omal algatusel välja. Kuradi kiired refleksid mõnel tüübil."

Viimati muutis lennumudelist, 13 Juun, 2025 0:02, muudetud 3 korda kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 160
- Liitunud: 17 Okt, 2020 8:17
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Selle nurga alt filmitu annab parema ettekujutuse juhtunust:
https://www.itemfix.com/v?t=rjntwa
Tundub, et veojõud kaob ja siis said pilootidest reisijad. Vähem kui kolmkümmend sekundit kestis lend ja sellest juhitav oli ta vaevalt kaheksa sekundit.
https://www.itemfix.com/v?t=rjntwa
Tundub, et veojõud kaob ja siis said pilootidest reisijad. Vähem kui kolmkümmend sekundit kestis lend ja sellest juhitav oli ta vaevalt kaheksa sekundit.
Re: Lennuõnnetused
Kõige huvitavam on aga see ellujäänu. Müstika lihtsalt. Küllap ta oma memuaarides pajatab sellest lähemalt. Aga juhtub. Kaitseingel ei maganud...
* Otsin pilte ja infot Aegna merekindluses teeninutest, eriti aastatest 1930-34 *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
-
- Liige
- Postitusi: 944
- Liitunud: 09 Jaan, 2024 18:14
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Uudised eksivad lennu kestvusega. Ilmselt lennujuhtimine loeb lennu alguseks kiirendusraja broneeringu alguse aega või midagi muud bürokraatlikku, ja ametlikud kanalid ütlesid selle.
Video 15. sekundil saab maast lahti, 30. sekundil on maksimaalne kõrgus, 50 sekundil plahvatus.
Video 15. sekundil saab maast lahti, 30. sekundil on maksimaalne kõrgus, 50 sekundil plahvatus.
Re: Lennuõnnetused
Lennukis oli väidetavalt juba maapeal olles probleemid. Väidetavalt pole tegu sama lennuga....
Kuid tegu sama lennukiga enne seda õnnetust toimunud lennul.

https://x.com/DailyMail/status/1933215445793849645Chilling video shows 'nothing was working' on Air India flight just before crash.
https://x.com/grok/status/1933236649389142032The video shared by Daily Mail is not from the crashed Air India flight AI171 but from an earlier flight on the same plane (VT-ANB). It shows issues like non-working air conditioning, entertainment screens, and call buttons, raising concerns about the plane's condition. However, there's no confirmed link to the crash on June 12, 2025, which killed at least 204 people. Investigations are ongoing to determine the cause. For more, see the Daily Mail or BBC News reports.
Viimati muutis ruger, 12 Juun, 2025 23:18, muudetud 3 korda kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
-
- Liige
- Postitusi: 160
- Liitunud: 17 Okt, 2020 8:17
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
"Delfi uudistest lugesin, et ainus ellujäänud pardal viibinu Ramesh Vishwashkumar hüppas enne maa tabamist omal algatusel välja. Kuradi kiired refleksid mõnel tüübil."
Ja nii need vandenõuteooriad sünnivad... Tüübil oli istekoht tiiva peal, akna all... Mõlemad väljapääsud kaugel... Ust ei ole võimalik lennu ajal avada... Jne...
Mõelge enne kui kirjutate, või kontrollige. Mees toibus, laibad ümberringi ja siis ta jooksis. Nii kirjeldas ta ise toimunut.
Ja nii need vandenõuteooriad sünnivad... Tüübil oli istekoht tiiva peal, akna all... Mõlemad väljapääsud kaugel... Ust ei ole võimalik lennu ajal avada... Jne...
Mõelge enne kui kirjutate, või kontrollige. Mees toibus, laibad ümberringi ja siis ta jooksis. Nii kirjeldas ta ise toimunut.
-
- Liige
- Postitusi: 944
- Liitunud: 09 Jaan, 2024 18:14
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Aitäh parandamast. Lugesin Delfi artiklist, teisest allikast üle ei kontrollinud. Ukse avamise eripäradega eri kõrguste lõikes pole kursis, tean et õhurõhu erinevus takistab ust avamast kõrgel. Näen nüüd, et ka Delfi on uudist muutnud, parandasin oma varem kirjutatu ütlema, et info ebatõene ja tüüp ei mäleta, kuidas pääses. Või vähemalt BBC ütleb seda, nüüd kus sealt kontrollisin.seersant Angua kirjutas: ↑12 Juun, 2025 22:41 "Delfi uudistest lugesin, et ainus ellujäänud pardal viibinu Ramesh Vishwashkumar hüppas enne maa tabamist omal algatusel välja. Kuradi kiired refleksid mõnel tüübil."
Ja nii need vandenõuteooriad sünnivad... Tüübil oli istekoht tiiva peal, akna all... Mõlemad väljapääsud kaugel... Ust ei ole võimalik lennu ajal avada... Jne...
Mõelge enne kui kirjutate, või kontrollige. Mees toibus, laibad ümberringi ja siis ta jooksis. Nii kirjeldas ta ise toimunut.
"He [Vishwashkumar] himself has no idea how he survived, how he got out the plane.
Re: Lennuõnnetused
Ega lennukis viimaks pomm ei olnud, mis seina sisse augu tekitas, kust see pääsenud tüüp siis kuidagimoodi välja lendas? Muidu stardi ajal on turvavööd ka kinni. Kui piloot juba mayday jõudis eetrisse anda, siis oleks vast ka reisijatele röögatanud: brace! Brace!

Selles olukorras olekski iga inimene automaatselt kaitseasendi võtnud, mitte tormanud avariiväljapääsu lahti kangutama. Äkki polnudki see väidetav pääsenu üldsegi lennukis, vaid mingi maapealne kitsekarjus, kes ehk mõne lennukitükiga pihta sai ja nüüd tahab oma 15 minutit kuulsust saada (pluss võimalusel miljard ruupiat)?

Selles olukorras olekski iga inimene automaatselt kaitseasendi võtnud, mitte tormanud avariiväljapääsu lahti kangutama. Äkki polnudki see väidetav pääsenu üldsegi lennukis, vaid mingi maapealne kitsekarjus, kes ehk mõne lennukitükiga pihta sai ja nüüd tahab oma 15 minutit kuulsust saada (pluss võimalusel miljard ruupiat)?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Lennuõnnetused
Kõik see on mingi lauslollus, kopeeritakse suvalisi twiite uudistesse. Peale matsu läks kere katki, auk isme kõrval ja pani sealt jooksu.
-
- Liige
- Postitusi: 160
- Liitunud: 17 Okt, 2020 8:17
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
ruger kirjutas: ↑12 Juun, 2025 22:38 Lennukis oli väidetavalt juba maapeal olles probleemid. Väidetavalt pole tegu sama lennuga....Kuid tegu sama lennukiga enne seda õnnetust toimunud lennul.
https://x.com/DailyMail/status/1933215445793849645Chilling video shows 'nothing was working' on Air India flight just before crash.
https://x.com/grok/status/1933236649389142032The video shared by Daily Mail is not from the crashed Air India flight AI171 but from an earlier flight on the same plane (VT-ANB). It shows issues like non-working air conditioning, entertainment screens, and call buttons, raising concerns about the plane's condition. However, there's no confirmed link to the crash on June 12, 2025, which killed at least 204 people. Investigations are ongoing to determine the cause. For more, see the Daily Mail or BBC News reports.
Ega ma muidu ei teaks targutada, aga olin ise Mumbais täpselt samas olukorras:
väljas pluss 38kraadi palavust, lennuki konditsioneer ei saanud palavusest jagu ja lülitati välja...
Meenutuseks, et õnnetuse hetkel oli Ahmadabadis pluss 37, seega täpselt sama olukord. Seega konditsioneer, multimeedia ja kutsunginupud olid meelega välja lülitatud, mitte rikkis.
Konditsioneer lülitati tagasi vahetult peale õhkutõusu ja siit võib tuletada mingi teooria, et piloot võis kogemata valesid nuppe näppida...
Re: Lennuõnnetused
See on tavaline praktika, et konditsioneer lülitatakse stardiks välja, et soovitud võimsus kindlasti saadaval oleks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline