


Ja siis veel see "muslimite solvamine" -





Pidurdamisel teevad 90% tööst siiski põhiteliku rattad.Samuti keeras ta esiratast, mis vähendas pidurite efektiivsust ja selle tõttu saigi õnnetus teoks.
Mäletamist mööda salvestasid mustad kastid (oranžid kerad) mis okupatsiooniajal tartus toodeti (1980 nendatel)Kulibin kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... prantsuse-
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.Ahilleus kirjutas:Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?Kulibin kirjutas: Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist