Ja siis veel see "muslimite solvamine" -
Lennuõnnetused
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kuidas Airbus maha kanda.
Ammmbeliiivebel stoori
Ja siis veel see "muslimite solvamine" -

Ja siis veel see "muslimite solvamine" -
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Kuidas Airbus maha kanda.
Kui lugeda ametlikku aruannet, siis õnnetuse põhjustajaks oli paremal istmel istuv piloot, kes oli Airbusi enda töötaja. Vasakul istmel istunud piloot oli kliendi esindaja ja tema ülesanne oli üksnes näitude kontroll, mitte lennuki juhtimine. Õnnetuse põhjuseks loetakse protseduurilisi vigu õlirõhu kontrolli käigus. Kui kliendi esindaja teatas, et lennuk liigub, siis Airbusi piloot keskendus lennuki pidurdamisele, mitte mootorite pöörete vähendamisele. Samuti keeras ta esiratast, mis vähendas pidurite efektiivsust ja selle tõttu saigi õnnetus teoks.
Seega igasugused märkused araablaste ja nende lennuoskuste kohta on asjakohatud.
Seega igasugused märkused araablaste ja nende lennuoskuste kohta on asjakohatud.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kuidas Airbus maha kanda.
Ega selles juhtumis midagi väga ulmelist polegi, tegijal (eriti kes pole uute asjadega harjunud) juhtub. Näiteks osadel Mercedestel on sellised pidurid, et kui asjatundmatusest kallale asuda (nt piduriklotse vahetama) ja teatud ettevaatusabinõusid eirata, võib auto asjast nii aru saada, et tarvis oleks kõvasti pidurdada (kui töömehe näpud vahel on).
Üksvahe tuli neid rootslaste Gripeneid kah taevast alla, kui piloodil ja tehnikal suhtlemisraskused tekkisid. Üks vist lausa Stockholmis alla sadas sedasi.
Araablaste oskuste kohta on lihtsalt teatud eelarvamused, mis kahjuks põhinevad tõestsündinud lugudel. Meile on nad enamasti jõudnud läbi N.armee, kes omal ajal araablastega tihedalt läbi käis.
Üksvahe tuli neid rootslaste Gripeneid kah taevast alla, kui piloodil ja tehnikal suhtlemisraskused tekkisid. Üks vist lausa Stockholmis alla sadas sedasi.
Araablaste oskuste kohta on lihtsalt teatud eelarvamused, mis kahjuks põhinevad tõestsündinud lugudel. Meile on nad enamasti jõudnud läbi N.armee, kes omal ajal araablastega tihedalt läbi käis.
Pidurdamisel teevad 90% tööst siiski põhiteliku rattad.Samuti keeras ta esiratast, mis vähendas pidurite efektiivsust ja selle tõttu saigi õnnetus teoks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
GermanWings Airbus A320 katastroof
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71095197
Olles ääriveeri kursis lennundusega, väidan siis järgnevat:
Selline lauglev vajumine mis paratamatult lõpeb nii nagu lõppes, sai olla tingitud vaid sellest, et piloodid kas puudusid või olid teovõimetud. Ülaltoodud artikkel kinnitab seda. Ei välista sugugi terroriakti. Eks pardasalvestistest üht-teist selgub.
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
Oodatud asjatundjate arvamused.
edit:
Ja aina müstilisemaks kisub:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71085085
Seda juttu ma ei usu üldse.
Olles ääriveeri kursis lennundusega, väidan siis järgnevat:
Selline lauglev vajumine mis paratamatult lõpeb nii nagu lõppes, sai olla tingitud vaid sellest, et piloodid kas puudusid või olid teovõimetud. Ülaltoodud artikkel kinnitab seda. Ei välista sugugi terroriakti. Eks pardasalvestistest üht-teist selgub.
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
Oodatud asjatundjate arvamused.
edit:
Ja aina müstilisemaks kisub:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71085085
Seda juttu ma ei usu üldse.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Mäletamist mööda salvestasid mustad kastid (oranžid kerad) mis okupatsiooniajal tartus toodeti (1980 nendatel)Kulibin kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... prantsuse-
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
poolil olevale ringlevale traadile viimase 20 minuti jutu. Eks aeg on edasi läinud ja võimalik, et neil on isegi kiip uuemal ajal sees.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
See inf kinnitab esialgseid kahtluseid: Piloodid olid ilmselt teadvusetud.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.
- Manused
-
- A320blackbox.jpg (9.25 KiB) Vaadatud 8576 korda
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Selle vastu räägib see, et lennuk oli jõudnud oma normaalkõrgusele ja sellel ajal lülitatakse tavaliselt autopiloot sisse.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Jääb oodata, mida kostavad ülessaadet prantsuse sõjaväepiloodid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.Ahilleus kirjutas:Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?Kulibin kirjutas: Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Iseenesest Porro pakutud versioon lennuki äkilisest dehermetiseerumisest oli loogiline. 10 kilomeetri kõrgusel on õhk hingamiseks liiga hõre. Normide järgi peab üle 10000 jala (ca 3 km) kõrgusel mittehermeetilises lennukis olevad inimesed saama lisahapnikku. Praktiliselt kannatab keskmine inimene küll üle 4 km kõrgust ilma lisahapnikuta.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid...
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid...
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Nagu öeldud, nähtavus oli sel hetkel selles kohas hea.
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.
Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.
Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist