Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Kuidas Airbus maha kanda.

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

Ammmbeliiivebel stoori :oops: :oops: :oops:

Ja siis veel see "muslimite solvamine" - :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
alban
Liige
Postitusi: 1228
Liitunud: 11 Veebr, 2005 17:01
Kontakt:

Re: Kuidas Airbus maha kanda.

Postitus Postitas alban »

Kui lugeda ametlikku aruannet, siis õnnetuse põhjustajaks oli paremal istmel istuv piloot, kes oli Airbusi enda töötaja. Vasakul istmel istunud piloot oli kliendi esindaja ja tema ülesanne oli üksnes näitude kontroll, mitte lennuki juhtimine. Õnnetuse põhjuseks loetakse protseduurilisi vigu õlirõhu kontrolli käigus. Kui kliendi esindaja teatas, et lennuk liigub, siis Airbusi piloot keskendus lennuki pidurdamisele, mitte mootorite pöörete vähendamisele. Samuti keeras ta esiratast, mis vähendas pidurite efektiivsust ja selle tõttu saigi õnnetus teoks.

Seega igasugused märkused araablaste ja nende lennuoskuste kohta on asjakohatud.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Kuidas Airbus maha kanda.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ega selles juhtumis midagi väga ulmelist polegi, tegijal (eriti kes pole uute asjadega harjunud) juhtub. Näiteks osadel Mercedestel on sellised pidurid, et kui asjatundmatusest kallale asuda (nt piduriklotse vahetama) ja teatud ettevaatusabinõusid eirata, võib auto asjast nii aru saada, et tarvis oleks kõvasti pidurdada (kui töömehe näpud vahel on).

Üksvahe tuli neid rootslaste Gripeneid kah taevast alla, kui piloodil ja tehnikal suhtlemisraskused tekkisid. Üks vist lausa Stockholmis alla sadas sedasi.

Araablaste oskuste kohta on lihtsalt teatud eelarvamused, mis kahjuks põhinevad tõestsündinud lugudel. Meile on nad enamasti jõudnud läbi N.armee, kes omal ajal araablastega tihedalt läbi käis.
Samuti keeras ta esiratast, mis vähendas pidurite efektiivsust ja selle tõttu saigi õnnetus teoks.
Pidurdamisel teevad 90% tööst siiski põhiteliku rattad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71095197

Olles ääriveeri kursis lennundusega, väidan siis järgnevat:
Selline lauglev vajumine mis paratamatult lõpeb nii nagu lõppes, sai olla tingitud vaid sellest, et piloodid kas puudusid või olid teovõimetud. Ülaltoodud artikkel kinnitab seda. Ei välista sugugi terroriakti. Eks pardasalvestistest üht-teist selgub.
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
Oodatud asjatundjate arvamused.
edit:
Ja aina müstilisemaks kisub:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71085085
Seda juttu ma ei usu üldse.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Ahilleus
Liige
Postitusi: 52
Liitunud: 14 Aug, 2014 18:42
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Ahilleus »

Kulibin kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... prantsuse-
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
Mäletamist mööda salvestasid mustad kastid (oranžid kerad) mis okupatsiooniajal tartus toodeti (1980 nendatel)
poolil olevale ringlevale traadile viimase 20 minuti jutu. Eks aeg on edasi läinud ja võimalik, et neil on isegi kiip uuemal ajal sees.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

See inf kinnitab esialgseid kahtluseid: Piloodid olid ilmselt teadvusetud.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.
Manused
A320blackbox.jpg
A320blackbox.jpg (9.25 KiB) Vaadatud 8490 korda
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
jyrimyrk
Uudistaja
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Mär, 2015 21:03

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas jyrimyrk »

Selle vastu räägib see, et lennuk oli jõudnud oma normaalkõrgusele ja sellel ajal lülitatakse tavaliselt autopiloot sisse.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Jääb oodata, mida kostavad ülessaadet prantsuse sõjaväepiloodid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Ahilleus
Liige
Postitusi: 52
Liitunud: 14 Aug, 2014 18:42
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Ahilleus »

Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Ahilleus kirjutas:
Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Ahilleus
Liige
Postitusi: 52
Liitunud: 14 Aug, 2014 18:42
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Ahilleus »

Kulibin kirjutas: Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,
Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas EOD »

Iseenesest Porro pakutud versioon lennuki äkilisest dehermetiseerumisest oli loogiline. 10 kilomeetri kõrgusel on õhk hingamiseks liiga hõre. Normide järgi peab üle 10000 jala (ca 3 km) kõrgusel mittehermeetilises lennukis olevad inimesed saama lisahapnikku. Praktiliselt kannatab keskmine inimene küll üle 4 km kõrgust ilma lisahapnikuta.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid... :rip:
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Nagu öeldud, nähtavus oli sel hetkel selles kohas hea.
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
trs
Liige
Postitusi: 1013
Liitunud: 15 Mär, 2014 14:31
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas trs »

See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.

Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline