Ja milles "see sisu" seisneb?

Ja milles "see sisu" seisneb?
Uuri Jaapanlaste, lahjasegu mootorite (segu alla 1/20) hingeelu.
Oot, ma ikka mõtlesin et sa tead, aga nagu ikka tuleb välja ei tea vaid lihtsalt kirjutad, mis pähe tuleb
Tegelt harva levinud, aga sellise isendi leidsin:
The engine operates in "12-valve mode", where one intake valve per cylinder in the 16-valve engine remains mostly closed to attain lean burn.
Seal siiski avatakse ka teine klapp pisut.rockrapdude kirjutas: ↑05 Mär, 2025 14:55Tegelt harva levinud, aga sellise isendi leidsin:
Hondal olemas https://en.wikipedia.org/wiki/Three-sta ... lve_VTEC-E
The engine operates in "12-valve mode", where one intake valve per cylinder in the 16-valve engine remains mostly closed to attain lean burn.
Ma ei tea kuidas Hyundail on, aga Volvol on tippkiirus elektrooniselt piiratud 180 kmh-gaKapten Trumm kirjutas: ↑05 Mär, 2025 16:47 Värskes Autolehes on üks suurte linnamaasturite võrdlustest, mis on kui õpikunäide sellest, et see hübriidautode haipimine on lihtsalt jamps. Mazda osales seal seninägematu 3.3 liitrise rida-6 diisliga (!), mis hoolimata 245-st hobujõust ja igasugu hübriidjampsi puudumisest, võttis Hyundai ja Volvo konkurentidest (mis kasutasid downisize "moodsat" bensuturbot ja hübriidi) umbes 2 liitrit kütust vähem 100 km läbimiseks, pakkus sarnast kiirendust, kuid oli oluliselt kiirem (180 kmh vs 220 kmh). Arusaadavalt oli ka CO2 emissioon väiksem.
Jääbki segaseks, miks neid diiselautosid üritatakse surnuks maksustada, kui tegelikult eksisteerib nii kütuse kui CO2 sääst.
ahto42 kirjutas: ↑04 Mär, 2025 23:48 BMW ilma drosselita klapitehnika
https://www.youtube.com/watch?v=DKfcV7h ... gExplained
Ja siis kui asi veits pekkis on
https://www.youtube.com/watch?v=JNxqPQw ... iagnoseDan
Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
Autotehnika vallas nii salajaseid dokumente ei oleTegelane5 kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:11Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
On küll.AMvA kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:41Autotehnika vallas nii salajaseid dokumente ei oleTegelane5 kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:11Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
Jätame arendusosakonnad ja muu sellise hetkel välja.Peeter kirjutas: ↑07 Mär, 2025 11:15On küll.AMvA kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:41Autotehnika vallas nii salajaseid dokumente ei oleTegelane5 kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:11
Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
Igal autofirmal on "asutuse siseseks kasutamiseks" dokumentatsiooni küllaga. Alates arenduseosakonnast, kuni valmistoodangu käsitlemise/hooldamise/remondiosakonnani välja. Osad inimesed näevad ja teavad, paljud ei näe ja ei tea, ja siis nad arvavadki, et ei ole mitte midagi "ainult omadele silmadele".
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline