Ja milles "see sisu" seisneb?
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Panen veelkord üle 25kg kaaluvate tõukside kindlustuse aastapakkumised, seekord koos pildiga FB'st.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Uuri Jaapanlaste, lahjasegu mootorite (segu alla 1/20) hingeelu.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Oot, ma ikka mõtlesin et sa tead, aga nagu ikka tuleb välja ei tea vaid lihtsalt kirjutad, mis pähe tuleb
Re: Autotehnikateema
Mul tekkis ka sama mõte, kui himu teadmisi levitada, siis peaksid levitajal olema viited kohe lisada. Siin foorumis mujal on see nõue nagu raudpolt püsti. 
Trump lubas sõja lõpetada 24 tunni pärast, kuid me ei täpsustanud, mis päeval – Trumpi Ukraina erisaadik Kellogg
https://t.me/c/1352726486/94576
https://t.me/c/1352726486/94576
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 93
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Tegelt harva levinud, aga sellise isendi leidsin:
Hondal olemas https://en.wikipedia.org/wiki/Three-sta ... lve_VTEC-E
The engine operates in "12-valve mode", where one intake valve per cylinder in the 16-valve engine remains mostly closed to attain lean burn.
Re: Autotehnikateema
Seal siiski avatakse ka teine klapp pisut.rockrapdude kirjutas: ↑05 Mär, 2025 14:55Tegelt harva levinud, aga sellise isendi leidsin:
Hondal olemas https://en.wikipedia.org/wiki/Three-sta ... lve_VTEC-E
The engine operates in "12-valve mode", where one intake valve per cylinder in the 16-valve engine remains mostly closed to attain lean burn.
Ja selle tehnoloogiaga mootorit enam ei kasutata.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Värskes Autolehes on üks suurte linnamaasturite võrdlustest, mis on kui õpikunäide sellest, et see hübriidautode haipimine on lihtsalt jamps. Mazda osales seal seninägematu 3.3 liitrise rida-6 diisliga (!), mis hoolimata 245-st hobujõust ja igasugu hübriidjampsi puudumisest, võttis Hyundai ja Volvo konkurentidest (mis kasutasid downisize "moodsat" bensuturbot ja hübriidi) umbes 2 liitrit kütust vähem 100 km läbimiseks, pakkus sarnast kiirendust, kuid oli oluliselt kiirem (180 kmh vs 220 kmh). Arusaadavalt oli ka CO2 emissioon väiksem.
Jääbki segaseks, miks neid diiselautosid üritatakse surnuks maksustada, kui tegelikult eksisteerib nii kütuse kui CO2 sääst.
Jääbki segaseks, miks neid diiselautosid üritatakse surnuks maksustada, kui tegelikult eksisteerib nii kütuse kui CO2 sääst.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Ma ei tea kuidas Hyundail on, aga Volvol on tippkiirus elektrooniselt piiratud 180 kmh-gaKapten Trumm kirjutas: ↑05 Mär, 2025 16:47 Värskes Autolehes on üks suurte linnamaasturite võrdlustest, mis on kui õpikunäide sellest, et see hübriidautode haipimine on lihtsalt jamps. Mazda osales seal seninägematu 3.3 liitrise rida-6 diisliga (!), mis hoolimata 245-st hobujõust ja igasugu hübriidjampsi puudumisest, võttis Hyundai ja Volvo konkurentidest (mis kasutasid downisize "moodsat" bensuturbot ja hübriidi) umbes 2 liitrit kütust vähem 100 km läbimiseks, pakkus sarnast kiirendust, kuid oli oluliselt kiirem (180 kmh vs 220 kmh). Arusaadavalt oli ka CO2 emissioon väiksem.
Jääbki segaseks, miks neid diiselautosid üritatakse surnuks maksustada, kui tegelikult eksisteerib nii kütuse kui CO2 sääst.
Re: Autotehnikateema
ahto42 kirjutas: ↑04 Mär, 2025 23:48 BMW ilma drosselita klapitehnika
https://www.youtube.com/watch?v=DKfcV7h ... gExplained
Ja siis kui asi veits pekkis on
https://www.youtube.com/watch?v=JNxqPQw ... iagnoseDan
Re: Autotehnikateema
Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Autotehnikateema
Autotehnika vallas nii salajaseid dokumente ei oleTegelane5 kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:11Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
Re: Autotehnikateema
On küll.AMvA kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:41Autotehnika vallas nii salajaseid dokumente ei oleTegelane5 kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:11Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
Igal autofirmal on "asutuse siseseks kasutamiseks" dokumentatsiooni küllaga. Alates arenduseosakonnast, kuni valmistoodangu käsitlemise/hooldamise/remondiosakonnani välja. Osad inimesed näevad ja teavad, paljud ei näe ja ei tea, ja siis nad arvavadki, et ei ole mitte midagi "ainult omadele silmadele".
Re: Autotehnikateema
Jätame arendusosakonnad ja muu sellise hetkel välja.Peeter kirjutas: ↑07 Mär, 2025 11:15On küll.AMvA kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:41Autotehnika vallas nii salajaseid dokumente ei oleTegelane5 kirjutas: ↑07 Mär, 2025 10:11
Küünalde teemal ei oska kaasa rääkida, kuid minumeelest pole võimatu et foorumlasele Olavi on usaldatud miskid "Asutuse siseseks kasutamiseks" või veelgi salajasemad dokumendid/juhendid. Mida pole soliidne kuhugi netti üles panna. Natuke refereerida kõnekeeles nagu võib aga anonüümne konsiilium peab leppima et teinekord viiteid ei ole.
Igal autofirmal on "asutuse siseseks kasutamiseks" dokumentatsiooni küllaga. Alates arenduseosakonnast, kuni valmistoodangu käsitlemise/hooldamise/remondiosakonnani välja. Osad inimesed näevad ja teavad, paljud ei näe ja ei tea, ja siis nad arvavadki, et ei ole mitte midagi "ainult omadele silmadele".
Tavalised remondijuhised ja TSB-d ei ole mingi asutusesiseseks kasutamiseks klausliga varustatud. Ega need KOV-id ei ole
(Autovaldkonnas aastast 1996)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Georges ja 3 külalist