Kas väike sõidukogemus ei luba mõista, et kui selles situatsioonis oleks olnud raamiga kojamees, siis lisaks kojamehe kummiservale oleks pidanud puhtaks kraapima ka liigendite vahed.MeelisV kirjutas: ↑03 Nov, 2025 15:45ja raamita kojamees jäävihmas on mul külmunud sest .... ?![]()
sõita sai vaid puhuri soojus 100% klaasile ja lisaks el. soojendus sisse lülitatud (transiti kaubik).
muidu kittis raamita kojamehe serva-aluse täis ja kööga. ...
Kummiserv jäätub mõlemal juhul aga liigendite vahede puhastamisel võib mõni kõrv murduda ja siis oled hoopis ilma kojameheta teepeal.
Vanadel autodel sai kojamahe kergelt (metallklamber) varus oleva vastu vahetada ja sõitu jätkata, siis kaasaegsete kojameeste jäätunud plastkinnitust nii lihtsalt lahti ei pruugi saada, et see ka terveks jääb.